خبر/

هواداران تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز خواستار بازگشت مالکیت این تیم به کارخانه شدند

1401/03/12 - 10:52 - کد خبر: 64427 نسخه چاپی

نصر: هواداران تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان، خواستار بازگشت مالکیت این تیم ریشه‌دار تبریز به کارخانه شدند.

به گزارش نصر، در این دیدار که در محل اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی انجام شد، عده ای از هواداران به نمایندگی از هواداران تیم فوتبال ماشین سازی این خواسته را که مطالبه همه دوستداران این تیم قدیمی و ریشه دار است، با سیدمحمد پولادگر مطرح کردند.
هواداران تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز همچنین با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی از رییس جمهور درخواست کردند تا با دادن دستورات لازم و احیای دوباره مالکیت کارخانه ماشین سازی، از بدتر شدن وضعیت این تیم باسابقه تبریز جلوگیری کند.
پولادگر نیز در این دیدار با استماع خواسته هواداران، قول داد تا موضوع را پیگیری کند.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از آنکه به بخش خصوصی انتقال مالکیت شد، در سراشیبی افت قرار گرفت و با سقوط از لیگ برتر و در ادامه سقوط از لیگ دسته یک، در بحرانی ترین وضع قرار گرفت.
ادامه حیات این تیم ریشه دار فوتبال تبریز در هاله ای از ابهام است و امکان اینکه این تیم نتواند در رقابت های لیگ دسته دو حضور یابد نیز بسیار است و به عقیده هواداران این تیم، تنها راه برون رفت از این بحران و مشکل، واگذاری و بازگرداندن مالکیت آن به کارخانه ماشین سازی تبریز است.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که سقوطش به لیگ دسته ۲ قطعی شده، در هفته سی و سوم و ماقبل پایانی رقابت های لیگ یک مهمان آرمان گهر خواهد بود.
به گزارش ایرنا،  سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عصر دیروز در جلسه با هیات های ورزشی آذربایجان شرقی و بررسی مسایل و مشکلات آنها، گفت: هیات های ورزشی شاکله اصلی ورزش قهرمانی هستند و پیشرفت ورزش استان و کشور در گرو همکاری این هیات ها است.
انتهای پیام/
هواداران تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز خواستار بازگشت مالکیت این تیم به کارخانه شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار