رییس شورای اسلامی شهر تبریز؛

توجه ویژه شورای شهر تبریز به دیپلماسی شهری/ اتخاذ تمهیدات جدی برای حوزه سرمایه‌گذاری الزامی است

1401/03/11 - 18:46 - کد خبر: 64392 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: اعضای ششمین دوره شورای شهر تبریز از ابتدا مسئله دیپلماسی شهری را مورد توجه قرار داده و میزبان سفرای متخلفی شده است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام رسول برگی  ظهر روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر دزفول اظهار داشت : مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی شهر دزفول برای ایران بی نظیر است، تبریز و دزفول ثابت کردند که هر جا نیاز باشد کنار هم وطنانشان هست.
وی ادامه داد: در جریان زلزله استان آذبایجان شرقی دزفول یکی از شهرهای حمایت کننده بود که نیروهای جهادی اش داوطلبانه به کمک حادثه دیدگان آمده بودند.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اعضای ششمین دوره شورای شهر تبریز از ابتدا مسئله دیپلماسی شهری را مورد توجه قرار داده و میزبان سفرای مختلف از کشورها و شهرهای دیگرشده است.
حجت الاسلام برگی عنوان کرد: امید بر آن داریم این دیدارها حل کننده مشکلات شهری بوده و در راستای توسعه هر دو شهر مثمر ثمر باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اخیرا شهردار تبریز به عنوان نماینده شهرداران کشور انتخاب شد، بیان کرد: می توانیم در تبریز نقطه ثقلی به وجود آوریم تا سایر اعضای شورهای شهرهابه این شهر آمده و یا ما به شهرهای دیگر برویم و از تجربیات همدیگر بهره گیری کنیم.
برگی با بیان اینکه اخیرا در جلسه با نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی مطرح شد که قانون ما در خصوص درآمد پایدار شهری ضعیف است، ادامه داد: باید برای حوزه سرمایه  گذاری تمهیدات و اقدامات مطلوبی اتخاذ شود و امورات تسهیل یابد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه یادآور شد: امیداوم تعامل و دیدار اعضای شورای شهرها بتواند در راستای حل مشکلات گام های مثبتی بردارد.
انتهای پیام/
توجه ویژه شورای شهر تبریز به دیپلماسی شهری/ اتخاذ تمهیدات جدی برای حوزه سرمایه‌گذاری الزامی است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار