دبیرستان پسرانه غیردولتی ابتکار علم (دوره دوم) افتتاح شد

1401/03/11 - 16:11 - کد خبر: 64376 نسخه چاپی

نصر: دبیرستان پسرانه غیردولتی ابتکار علم (دوره دوم)، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تحصیل دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه، در تبریز به بهره‌برداری رسید و آماده پذیرش دانش آموزان مستعد با سابقه تحصیلی موفق است.

به گزارش نصر، رضا ریحانی فرد و میلاد سایری دو جوان توانمند با سابقه بیش از 12 سال فعالیت آموزشی در این کلانشهر، گام بلندی در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان مقطع دبیرستان برداشتند و مدرسه پسرانه غیردولتی ابتکارعلم را در منطقه ولیعصر بنا گذاشتند.
این دبیرستان غیردولتی توسط بخش خصوصی با صرف مبلغی بالغ بر 1 میلیارد تومان ساخته و دارای تمام تجهیزات و امکانات آماده ارائه بهترین خدمات تحصیلی به دانش آموزان کوشای کلانشهر تبریز است.


 
این گروه آموزشی که پیش از این نیز سابقه مدیریت و تدریس در آموزشگاه ها و مدارس دخترانه و پسرانه علی الخصوص آموزشگاه  قلم خلاق با تعلیم سالانه بیش از 500 دانش آموز را در کارنامه خود دارند، دبیرستان پسرانه غیردولتی ابتکار علم (دوره دوم)، را با هدف اشتغال زایی برای چندین نفر و تعلیم و تربیت دانش آموزانی دانا و با فرهنگ افتتاح کردند.


 
رضا ریحانی فرد در گفتگو با خبرنگار نصر، ضمن اشاره به اینکه  با تاسیس این مدرسه برای 30 نفر به صورت مستقیم و 40 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی انجام شد، گفت: یکی از اهداف ما از افتتاح این مدرسه ایفای نقش در ایجاد اشتغال برای چندین نفر در این شرایط اقتصادی بود.
وی با اشاره به اینکه مدرسه مکان تعلیم و تربیت است باید به شخصیت مدرسه توجه ویژه‌ای داشت، افزود: هدف اصلی ما ارتقا فرهنگ تعلیم و تربیت در سنین جوانی است تا توانسته باشیم در استان نقشی در این امر داشته باشیم، دانش آموزان آیندگان ایران اسلامی هستند و علاوه بر اینکه باید سطح علمی بالایی داشته باشند، نیاز است از لحاظ فرهنگ و تربیت نیز به بالاترین جایگاه ها برسند.


 
وی اضافه کرد: من و همکارم میلاد سایری به معلمی و تدریس علاقه داریم، سالهاست در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت می کنیم و اکنون تصمیم به افتتاح مدرسه ای با سرمایه شخصی کردیم، این دبیرستان دارای 19 دبیر آموزشی، کادر مشاور تحصیلی و... است.


 
ریحانی فرد در انتها با بیان اینکه امسال دبیرستان پسرانه ابتکار علم در دو مقطع دهم و یازدهم در رشته های تجربی و ریاضی دانش آموز می پذیرد، خاطرنشان کرد: ثبت نام برای سالتحصیلی جدید ( 1402-1401 ) آغاز شده است و آماده پذیرش دانش آموزان مستعد با سابقه تحصیلی موفق هستیم.








 
آدرس : تبریز کوی ولیعصر مابین فلکه بازار و شریعتی دبیرستان پسرانه غیردولتی ابتکار - دوره دوم
تلفن : 04133300437
@ebtekarhighschool
www.ebtekarhighschool.ir
انتهای پیام/
دبیرستان پسرانه غیردولتی ابتکار علم (دوره دوم) افتتاح شد گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   امیرحسین   سال پیش  

سلام،ببخشیدبرای دوازدهم تجربی ثبت نام نمی کنید؟
پژوهشیار