خبر/

دفتر امور بانوان بسیج رسانه افتتاح شد

1401/03/11 - 15:34 - کد خبر: 64368 نسخه چاپی

نصر: در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) دفتر امور بانوان سازمان بسیج رسانه افتتاح  شد.

به گزارش نصر، منصوره کیانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا در این مراسم خواستار توجه رسانه ها به موضوعات زنان و خانواده شد و گفت آسیب های اجتماعی یکی از معضلات جدی خانواده ها است که روز به روز هم دامنه آن بیشتر می شود و نیازمند اطلاع رسانی و آگاهی در این زمینه است. 
وی با بیان اینکه هویت بخشی به جوانان مخصوصا دختران از بروز برخی آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند اظهارداشت: دختران ما نیازمند توجه در خانواده ها هستند و ما به کمک اصحاب رسانه می توانیم در جهت هویت بخشی به دختران که مادران آینده هستند نقش موثری داشته باشیم.
کیانی ادامه داد: موضوعات زنان و خانواده، مشاغل خانگی، کارآفرینی بانوان، کمک های مومنانه، کادرسازی، امیدآفرینی در بین بانوان از جمله موضوعات اولویت دار بسیج جامعه زنان اعلام کرد.
جواد بیرام زاده، رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز  در این مراسم  گفت:بسیج رسانه متعلق به تمام اصحاب رسانه است، در این زمینه نگاه ما فراجناحی بوده و از پیشنهادهای تمامی دوستان و همکاران استقبال می کنیم.
وی افزود: ۶۰ درصد فعالان رسانه ای آذربایجان شرقی را بانوان تشکیل می دهند بر این اساس انتظار می رود موضوعات فرهنگی و اجتماعی از جمله مباحث مربوط به خانواده و بانوان بیشتر در رسانه ها مطرح شود.
وی، وحدت رویه و تمرکزگرایی برای فعالیت رسانه ای بانوان را خواستار شد و افزود: گاهی اوقات مشاهده می شود فعالیت های رسانه ای به صورت جزیره ای عمل می شود که اصلاح  این رویه نیازمند بازنگری در فعالیت های رسانه ای است.
انتهای پیام/
دفتر امور بانوان بسیج رسانه افتتاح شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار