استاندار اردبیل؛

فرمانداران در برگزاری انتخابات سالم مسئول هستند

1398/08/22 - 16:26 - کد خبر: 6436 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل تاکید کرد که مسئولیت برگزاری سالم انتخابات بر عهده فرمانداران است و آنها باید در این زمینه با دقت و جدیت تلاش کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو امروز در جمع فرمانداران استان اردبیل افزود: باید از هم‌اکنون مقدمات برگزاری انتخابات سالم فراهم شده و تلاش گردد با حفظ نظم و امنیت روند ثبت نام، تبلیغات و برگزاری انتخابات مجلس یازدهم را به انجام برسانیم.

وی گفت: لازم است فرمانداران نیازهای مربوط به برگزاری باشکوه و سالم انتخابات را احصا کرده و از هم‌اکنون در پی تامین آنها باشند.

بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این نشست از آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس از دهم آذرماه خبر داد و بیان‌کرد: پنج فرمانداری در پنج حوزه انتخابیه استان مرکز ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی هستند اما نامزدها در وزارت کشور نیز می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر توجه به مقررات انتخابات، خواستار بررسی کارشناسی در خصوص انتخاب هیات‌های اجرایی به صورت بی‌طرفانه توسط فرمانداران شد.

وی همچنین بر رصد فعالیت‌های غیرقانونی نامزدهای احتمالی مجلس تاکید کرد و گفت: در راستای احصای موارد غیرقانونی ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در دادگستری تشکیل شده که تخلفات انتخاباتی را بررسی خواهد کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

هفت نماینده از پنج حوزه انتخابیه در استان اردبیل انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند.

انتهای پیام/

فرمانداران در برگزاری انتخابات سالم مسئول هستند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار