مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

یکصد نفر از کارشناسان در پای میز ارتباطات برای رسیدگی به مشکلات مردم حضور دارند

1401/03/11 - 13:59 - کد خبر: 64350 نسخه چاپی

نصر: حضور یکصد نفر از کارشناسان و نمایندگان وزارت در پای میز ارتباطات برای رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش نصر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: یکصد نفر از کارشناسان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و نمایندگان تام‌الاختیار وزارت مستقیما به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.
 حسین فتحی در حاشیه بر گزاری میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق شد در خدمت مردم عزیز شهرستان تبریز تحت عنوان میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشیم که بیش از یکصد نفر از همکاران استانی و نمایندگان تام‌الاختیار وزیر ومعاونت‌های تخصصی در استان در پای میز جهت رسیدگی به مشکلات مردم حضور دارند .
وی افزود: بیشتر مسائل در خصوص اشتغال، بازنشستگی و تسهیلات لازم برای توسعه کسب و کارها، مسائل و مشکلات معیشتی یارانه ها است که همکاران عزیز ما در استان و وزارت این موارد را بررسی و دستورات لازم را برای رسیدگی و پیگیری صادر می‌کنند.
 

گفتنی است؛ میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه واقع در شهرک امام مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران از ساعت هشت صبح الی ۱۸ عصر آماده پاسخگویی مردم است‌
انتهای پیام/
یکصد نفر از کارشناسان در پای میز ارتباطات برای رسیدگی به مشکلات مردم حضور دارند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار