معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

با پشت میزنشینی نمی‌توان به مشکلات مردم رسیدگی کرد

1401/03/11 - 13:56 - کد خبر: 64348 نسخه چاپی

نصر: معاون توسعه مدیریت، منابع و نماینده تام‌الاختیار مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که با پشت میزنشینی نمی‌توان به مشکلات مردم رسیدگی کنیم، گفت: قسمتی از این مشکلات برگرفته از سیاست‌های اشتباه گذشته بوده و قسمتی نیز ممکن است مربوط به خود ما باشد؛ از این رو ارتباطات چهره به چهره با مردم انگیزه‌ها را درپیگیری امور بیشتر می‌کند.

به گزارش نصر، سید محمدرضا حسینی در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالیم که امروز توفیق پیدا کردیم تا ارتباط چهره به چهره‌ای با مردم عزیز این استان داشته باشیم .
وی با بیان این‌که در نظام اسلامی، بدون ارتباط مستقیم با کارگزاران نظام نمیتوان به سمت عدالت با سرعت لازم حرکت کرد، گفت: ارتباط مستقیم با مردم که صاحبان اصلی این نظام بوده لازمه و ضرورت این خدمت گذاری است.
وی افزود: ما در سفرهای استانی سعی می‌کنیم، موضوعاتی که مردم دغدغه‌ بیشتری دارند که از جمله آن‌ها در حوزه بازنشستگی، روابط کار و اشتغال است، میز خدمت‌هایی در این ارتباط تشکیل دهیم تا به صورت چهره به چهره در راستای مرتفع کردن مشکلات مردم قدم برداشته شود.
حسینی با بیان این‌که برپایی چنین میز خدمت‌هایی در حل مشکلات مردم بسیار راهگشا بوده و امیدواری در مردم ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: این امیدواری‌ها سرمایه‌ای برای نظام بوده تا برای فردا برنامه ریزی بهتری داشته باشیم .
در آستانه سفر ریاست جمهوری، میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه واقع در شهرک امام مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر آماده پاسخگویی مردم است‌.
انتهای پیام/
با پشت میزنشینی نمی‌توان به مشکلات مردم رسیدگی کرد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار