به همت مجموعه "ایمن موتور"/

نخستین همایش صنعت آسانسور در تبریز برگزار شد 

1401/03/11 - 01:18 - کد خبر: 64343 نسخه چاپی

نصر: نخستین همایش صنعت آسانسور در شهر تبریز مهد صنعت، به همت مجموعه "ایمن موتور" بزرگترین تولید کننده موتور و تجهیزات آسانسور در شمالغرب کشور، در سالن همایش هتل شهریار برگزار شد. 

به گزارش نصر، فرشباف مدیرعامل شرکت ایمن موتور در همایش صنعت آسانسور با بیان اینکه  این شرکت در زمینه تولید موتور گیربکس آسانسور از سال ۱۳۹۴ در شهر پرافتخار تبریز شهرک صنعتی شهید سلیمانی با بهره گیری از بهترین دستگاها و امکانات شروع به فعالیت نموده است، گفت: هم اکنون این شرکت تامین کننده یک سوم نیاز بازار کشور در زمینه موتور گیربکس و تجهیزات آسانسور است و از لحاظ کمی و کیفی که اصل مدیریت بر مبنای مشتری مداری و تولید دانش بنیان بوده است، فعالیت دارد.
وی افزود: شرکت ایمن موتور همواره با نظر سنجی مداوم از مشتریان و دنیای صنعت مرتبط تمامی خدمات را با استاندارهای لازم جهت رضایت حداکثری انجام داده است، چون بر این باوریم که در آینده برای پیشبرد اهداف عالیه کشور عزیزمان برنامه های گسترده ای را در پیش داریم. 


 
فرشباف با بیان اینکه شرکت ایمن موتور با وجود نخبگان جوان و دانش بنیان این توانایی را دارد که تکنولوژی کشورهای پیشرفته در این صنعت را در تولید پیاده سازی کند، ادامه داد: درحال ساخت موتوری پیشرفته در زمینه آسانسور هستیم که به زودی پرده برداری و ثبت اختراع خواهد شد. 
وی در انتها با بیان اینکه شعار سازمانی ما "بی وقفه صعود کن" است، افزود:  این شعار برای تک تک خانواده شرکت معنی دار است، ما به عنوان جوانان این سرزمین هیچ وقت دست از تلاش نخواهیم کشید.

در ادامه این همایش، رسول برگی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با ابراز خوشحالی از دیدن توانمندی مدیرعامل های جوان که در عرصه تولید افتخار هستند، گفت: این جوان نیز در شرکت ساخت قطعات آسانسور برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است و توانسته است گیربکس اسانسور را در تبریز تولید کند.


 
وی با بیان اینکه در شورای اسلامی دوره ششم تبریز مهمترین هدف اعضای شورا، کمک به بومی سازی بسیاری از قطعات و تجهیزات و تقویت جوانان با استعداد است، افزود: تولید بومی را جایگزین واردات کنیم و قدم مثبتی در جهت توسعه صنعت شهر، استان و کشور برداریم. 

این گزارش می افزاید، صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت معدن تجارت آذربایجان شرقی در این همایش، گفت: تلاش این جوانان نشان از هدفمند بودن انهاست، کاری که انجام می دهند در سطح بین المللی است و جای تقدیر دارد. 
وی با بیان اینکه باید متد جدید تولید و تجارت را به دست بگیریم و شرکت های صنعتی به سمت افکار نو بروند، افزود:  جایگاه و موقعیت جغرافیایی استان و تبریز، بسیار ویژه است و امکان برقراری ارتباطات بین المللی مخصوصا با اوراسیا و اروپا ممکن است ، باید از این ظرفیت استفاده کنیم. 


 
پرنیان ادامه داد: تبریز از نظر بخش خصوصی صنعتی ترین شهر کشور است، به همین دلیل سرمایه گذاری بخش خصوصی پایدارتر و قابل اتکا است.
وی در انتها با بیان اینکه این شرکت به تزگی کابین آسانسور و فلکه هرزگرد نیز تولید می کند،  افزود:امیدوارم به زودی شاهد ساخت دیگر اقلام مورد نیاز اسانسور نیز در شهر صنعتی تبریز  باشیم. 

این گزارش حاکی است، در بخش دیگری از نخستین همایش صنعت آسانسور در تبریز، امامی رئیس بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی با بیان اینکه جوانان نخبه سرمایه کشور هستند و با توانایی آنهاست که اقتصاد دانش بنیان تحقق پیدا می کند، گفت: مدیرعامل این شرکت جوانی هستند با ایده های نو در  حوزه صنعت و در مسیر اثرگذاری حرکت می کنند.
وی ادامه داد: امسال سال تولید دانش بنیان و کارآفرین است، بر ما تکلیف شده است و شعار نیست. 


 
امامی اضافه کرد: مسئولین موظف هستند در تحقق این شعار تلاش کنند، دانش بنیان یک فرهنگ است، اقتصاد دانش بنیان دو بال مهم دارد جوانان مستعد و مسئولین دستگاه های اجرایی که باید کمک کنند در مسیر اثرگذاری حرکت کنیم. 
وی اضافه کرد: اگر امروز به این نتیجه رسدیم که حیات کشور از مسیر حمایت از جوانان و تولیدکنندگان می گذرد باید در ساختارها تجدید نظر کنیم و جوانان خود را به صلاح علم و دانش تجهیز کنیم تا قدم های جهادی بگذارند.






 
انتهای پیام/
نخستین همایش صنعت آسانسور در تبریز برگزار شد  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار