استاندار اردبیل؛

خام‌فروشی تولیدات استان باید پایان یابد

1398/08/22 - 16:11 - کد خبر: 6434 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل تاکید کرد که باید با راه‌اندازی و ارتقای صنایع بسته‌بندی و تبدیلی در استان به خام‌فروشی محصولات تولیدی پایان داده شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو امروز در جلسه ساماندهی واحدهای صنایع تبدیلی استان اردبیل اظهارداشت: محصولات بسته‌بندی استان می‌بایست در واحدهای معین مطابق با استانداردهای جهانی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران این بخش باید محصولات تولیدی خود را با نگاه صادرات‌محور بسته‌بندی کنند، افزود: در جنگ اقتصادی همه باید شبانه‌ روزی بصورت جهادی در راستای پیشگیری از خام‌فروشی تلاش کنند.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه اطلاعات دقیق واحدهای صنایع تبدیلی جمع‌بندی شود، اضافه کرد: دستگاه‌های ذیربط اعم از صنعت معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی مشکلات و موانع واحدهای وابسته را احصا و در اختیار مشاور اقتصادی استاندار قرار دهند.

بهنامجو با اعلام حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران تاکید کرد: در راستای توسعه و پیشرفت طرح‌های اقتصادی مناطق مختلف بویژه در بحث صنایع تبدیلی کارگروه این حوزه فعال شده است، مدیران اجرایی و حتی مردم حامی سرمایه‌گذاران بوده و در سریع‌ترین زمان ممکن با تهیه زمین و صدور مجوز عملیات اجرایی اینگونه واحدها آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم سرمایه‌گذاری در بحث صنایع تبدیلی و بسته‌بندی در رابطه با محصولات کشاورزی طبق نیاز استان انجام شود،گفت: حتی برپایی نمایشگاه تخصصی برای صنایع تبدیلی و بسته‌بندی محصولات به لحاظ معرفی و تبلیغات بیشتر ضرورت دارد.

انتهای پیام/

خام‌فروشی تولیدات استان باید پایان یابد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار