هرگونه اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران مساوی با نابودی این رژیم است

1401/03/10 - 18:00 - کد خبر: 64291 نسخه چاپی

نصر: عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی معتقد است تهدیدهای نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران نه تنها هراسی در دل ملت ایران ایجاد نمی‌کند بلکه عزم ما برای مبارزه با این رژیم را افزایش خواهد داد.

به گزارش نصر، یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن مذبوحانه توصیف کردن تلاش نخست وزیر اسرائیل برای تهدید ایران، گفت: حضرت امام(ره) پس از پیروزی انقلاب روزی را به نام روز جهانی قدس اعلام کردند و این روز باعث بیداری ملت های مسلمان علیه رژیم غاصب اسرائیل شد که امروز همین اتفاق باعث ترس این رژیم شده که هر از گاهی ایران را به حملات نظامی تهدید می کند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس، دوران ترور دانشمندان هسته ای، نظامی، ائمه جمعه شروع شد که همگی با هدایت اسرائیل و توسط منافقین صورت گرفت که نمونه اخیر آن ترور شهید صیاد خدایی بود که رژیم صهیونیستی به آن اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اقدامات تروریستی اسرائیل را بی پاسخ نمی گذارند، عنوان کرد: قطعا این رژیم کوچک تر از آن است که با یک کشور 85 میلیونی مجهز به انواع تجهیزات نظامی و موشکی مقابله کند از این رو این تهدیدها بی هدف و بی جهت بوده و جز اینکه خود را در عرصه جهانی ذلیل تر کند، نتیجه ای نخواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سران رژیم صهیونیستی باید بدانند اگر کوچک ترین اقدامی علیه ایران صورت دهند با محکم ترین پاسخ از سوی ما مواجه خواهند شد و همچنین باید بدانند این تهدیدها نه تنها هراسی برای مردم ما ایجاد نمی کند بلکه عزممان برای مبارزه با رژیم صهیونیستی را بیش از پیش تقویت خواهد کرد./

انتهای پیام/

هرگونه اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران مساوی با نابودی این رژیم است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار