رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

باید به فکر تقویت صنایع کشور باشیم

1401/03/10 - 16:34 - کد خبر: 64287 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است صنایع فعال کشور تقویت شوند.

به گزارش نصر، عزت اله اکبری در بازدید از چند واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی منطقه آزاد ارس گفت: صنایع از ظرفیت‌های بسیار مهم در توسعه اقتصادی کشور می‌باشد و جهت تحقق این توسعه ضروری است صنایع کشور تقویت شوند.
وی افزود: مهم‌ترین موضوع این است که باید به فکر تقویت صنایع باشیم، افزایش سطح کیفیت تولید و ارائه خدمات در سطح ملی و منطقه‌ای، دستیابی به توسعه پایدار دانش محور و فراهم شدن امکان رقابت و حضور پایدار در تعاملات اقتصادی و علمی در جهان از مهم ترین مولفه های تقویت صنایع است.
وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مالی و بروکراسی‌های اداری در مسیر توسعه و استقرار صنایع، نوید بخش تحولات بزرگ در صنعت و تولید است و به رشد سرمایه گذاری و حضور بالنده بخش خصوصی نیز کمک می کند.
اکبری، با  تاکید بر اینکه در ارس گام های خوبی در حوزه صنعت برداشته شده و می‌تواند سهم شایسته‌ای در بازارهای منطقه داشته باشد گفت: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع و معادن برای حل مشکلات صاحبان صنایع از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و آماده ایم در حل این مشکلات با ارگان های ذیربط تا حصول نتیجه جلساتی برگزار و  پیگیر باشیم.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص شرکت آمیکو(ارس خودرو دیزل) گفت: رفع موانع صادرات خودرو نیازمند همکاری وزارت صمت و استان می باشد و ما نیز برای رفع موانع آماده ایم.
انتهای پیام/
باید به فکر تقویت صنایع کشور باشیم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار