سردار فدوی:

سلحشوری و غیرت اجزای جدایی ناپذیر زندگی عشایر است

1401/03/10 - 14:09 - کد خبر: 64272 نسخه چاپی

نصر: جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سلحشوری و غیرت اجزای جدایی ناپذیر زندگی عشایر است گفت:عشایر امتحان خود را در جنگ پس داده اند و همواره جزو نیروهای خط شکن و پیش قراول بوده اند.

به گزارش نصر، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی عشایر کشور که در دانشکده شهید مطهری بسیج برگزار شد، گفت: هرگاه صحبت از عشایر می شود، غیرت ، شجاعت  و سلحشوری در ذهن متبادر می شود و اینها اجزای جدایی ناپذیر زندگی عشایرهستند.
سردار فدوی با اشاره به نقش عشایر در دوران دفاع مقدس گفت: عشایر امتحان خود را در جنگ پس داده اند و همواره جزو نیروهای خط شکن و پیش قراول بوده اند.
وی تاکید کرد: در روز های آغازین جنگ و مقطعی که هنوز سپاه و ارتش انسجام لازم برای دفاع از کشور را نداشتند، نیروهای عشایر با سلاح شخصی خود به دفاع از وطن پرداختند.
جانشین فرمانده کل سپاه ضمن تقدیر  از تعامل سازمان بسیج عشایری کشور و فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری مسابقات گفت: این گونه تعاملات سازنده باعث هم افزایی و افزایش کیفیت برنامه ها و استقبال بیشتر بسیجیان و آحاد جامعه خواهد بود و عشایر نیز همواره از مسابقات تیراندازی استقبال کرده و درخواست اجرای آن را داشته اند.
وی در پایان تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های موجود، تعاملات بین سازمان بسیج عشایری کشور و فدراسیون تیراندازی می بایست در سطوح بالاتری ارتقا یابد تا بتوان توفیقات بیشتری در این زمینه کسب کرد.
انتهای پیام/
سلحشوری و غیرت اجزای جدایی ناپذیر زندگی عشایر است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار