به مناسبت هفته وحدت/

آیین شب خاطره 18 در جامعه المصطفی العالمیه تبریز برگزار شد/ حوزه هنری آذربایجان شرقی نام شهیدان را زنده نگه می دارد

1398/08/22 - 14:42 - کد خبر: 6423 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت هفته وحدت، آیین شب خاطره 18 با حضور طلاب جامعه المصطفی العالمیه واحد تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، هجدهمین آیین شب خاطره به مناسبت هفته وحدت با حضور طلاب جامعه المصطفی العالمیه واحد تبریز برگزار شد که در این آیین سه تن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خاطره گویی پرداختند.

حجت الاسلام نوین از اساتید حوزه علمیه و علوم انسانی، نورالدین عافی راوی کتاب نورالدین پسر ایران و همچنین جعفر راستی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خاطره گویی پرداختند.

در این آیین، حجت الاسلام احمد ذاکری، معاون فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه اظهار کرد: جامعه المصطفی العالمیه تبریز در سال 1392 با حضور مشتاقان معارف اسلامی از کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکیه و روسیه کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: از ویژگی های مهم و ارزشمند طلاب جامعه المصطفی العالمیه این است که این افراد جزو مهاجرین الی الله هستند و برای تعلیم معارف دین مبین اسلام و مذهب تشیع به ایران آمده اند.

وی با اشاره به برگزاری آیین شب خاطره 18 ضمن قدردانی از حوزه هنری استان تصریح کرد: این آیین به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی پایه گذاری شده و فعالان و مجاهدان به معرفی هشت سال دفاع مقدس می پردازند و در زنده نگه داشتن نام شهیدان فعالیت های مثمرثمری انجام گرفته است.

انتهای پیام/

آیین شب خاطره 18 در جامعه المصطفی العالمیه تبریز برگزار شد/ حوزه هنری آذربایجان شرقی نام شهیدان را زنده نگه می دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار