دبیری در صحن شورای شهر خبر داد:

لزوم تخصیص فاینانس ۴۳۰ میلیون دلاری برای خط دو مترو

1401/03/10 - 08:22 - کد خبر: 64215 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز، گفت: در سفر ریاست جمهوری، به صورت متمرکز به دریافت فاینانس خط دو مترو به مبلغ ۴۳۰ میلیون دلار پرداخت شود، با این هزینه، خط دو در سه سال تکمیل می شود مجوز حاضر است و منتظر تایید رئیس جمهور هستیم.

به گزارش نصر، شهرام دبیری در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی تبریز با نمایندگان تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح مدیریت یکپارچگی شهری به عنوان وظیفه شهرداری باید تعیین تکلیف شود، گفت: این طرح، جز وظایف شوراهاست و شهرداری موظف است به این موضوع توجه کند.
وی افزود: کمتر از ۱۰ درصد درآمدهای شهرداری، درآمد پایدار است.
وی با اشاره به اینکه دولت در احیا بافت فرسوده شهر به تعهدات خود عمل نکرده است، افزود: باید از تمام ظرفیت های قانونی که در بودجه و قانون ۵ ساله مطرح است، تمام کمال سهم بگیریم، این هزینه ها در لایحه ها پیش بینی می شود، ولی هیچ سهمی داده نمی شود.
وی همچنین به لزوم دریافت سهم برای نوسازی ناوگان  حمل و نقل عمومی و مترو نیز تاکید کرد.
این عضو شورای اسلامی تبریز، اضافه کرد: در سفر ریاست جمهوری، به صورت متمرکز به دریافت فاینانس خط دو مترو به مبلغ ۴۳۰ میلیون دلار پرداخت شود، با این هزینه، خط دو در سه سال تکمیل می شود مجوز حاضر است و منتظر تایید رئیس جمهور هستیم.
وی ابطال املاک قولنامه ای در دیوان را دلیل افزایش ساخت و ساز غیرمجاز خواند و افزود: املاک قولنامه ای موضوعی است که دیوان ابطال کرده است و باعث شده ساخت و ساز غیر مجاز چند برلبر شود و نمی توانیم جلوگیری کنیم.
این عضو شورای اسلامی تبریز، در خصوص استخدام نیرو در شهرداری ها، گفت:شهرداری ها درخواست دارند به جای شرکت خصوصی خودشان نیرو جذب کنند، شهرداری ها می توانند با هزینه کمتر و مدیریت بهتر این کار را انجام دهند، چرا که شرکت های خصوصی مدیریت درستی ندارند، بودجه لازم، امکانات و تجهیزات ندارند‌.
انتهای پیام/
لزوم تخصیص فاینانس ۴۳۰ میلیون دلاری برای خط دو مترو نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار