معاون استاندار آذربایجان‌شرقی؛

تکمیل چهار طرح مهم مراغه در سفر رئیس‌جمهور پیگیری می‌شود

1401/03/09 - 16:56 - کد خبر: 64183 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان، تکمیل چهار طرح شامل آزادراه مراغه-هشترود، کنارگذر جنوبی، بیمارستان نیمه‌کاره ارتش و استادیوم پنج هزار نفری به عنوان مطالبه مردم شهرستان پیگیری می‌شود.

به گزارش نصر، داود اسدیان معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه مراغه روز دوشنبه در جلسه هماهنگی سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: علاوه بر این چهار پروژه که تکمیل آنها از جمله مهمترین خواسته‌های مردم شهرستان است، پروژه‌های دیگر هم از سوی معاونت‌های فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی مطرح خواهد شد. وی با بیان اینکه پیش از این لیست طرح‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار احصا شده است، اضافه کرد: برای اینکه بتوانیم از برکت‌های سفر رئیس‌جمهوری به شهرستان بهره‌مند شویم، باید تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان پای کار باشند.
وی افزود: در این سفر یکروزه یکی از وزرا یا معاونان رئیس‌جمهوری به نمایندگی از دولت در شهرستان مراغه حضور پیدا خواهد کرد و نتیجه قطعی در جلسه‌ شامگاه امروز در محل استانداری مشخص می‌شود. 
اسدیان اظهار کرد: حضور در مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی و همچنین افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌هایی که ردیف و بودجه عمرانی داشته باشد، جزو برنامه‌های سفر نماینده دولت به شهرستان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: بعدازظهر همان روز نیز نشستی در قالب شورای اداری شهرستان با حصور نخبگان و فعالان اقتصادی برگزار خواهد شد. فرماندار مراغه بیان کرد: کمیته پشتیبانی به مسئولیت معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، کمیته انتظامی و امنیتی به مسئولیت معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری، کمیته محتوایی به مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی به مسئولیت روابط‌عمومی فرمانداری، کمیته حراست به مسئولیت حراست فرمانداری و کمیته استقبال به مسئولیت شهرداری و معاونت عمرانی فرمانداری به عنوان ۶ کمیته تشکیل شده به انجام وظایف محوله می‌پردازند.
اسدیان تاکید کرد: مسئولان کمیته‌ها نسبت به برگزاری جلسات با زیرمجموعه و نشست‌های مشترک اقدام کرده و نتیجه را در اسرع وقت به فرمانداری اعلام خواهند کرد.
مردم آذربایجان‌شرقی طی روزهای آینده میزبان رئیس دولت سیزدهم و اعضای کابینه خواهند بود؛ سفری که پیش‌بینی می‌شود دستاوردهای مهمی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم این خطه داشته باشد.
انتهای پیام/
تکمیل چهار طرح مهم مراغه در سفر رئیس‌جمهور پیگیری می‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار