خبر/

رئیس استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی معرفی شد

1401/03/09 - 15:47 - کد خبر: 64171 نسخه چاپی

نصر: طی مراسمی با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، از زحمات حجت الاسلام خدیوی قدردانی و حجت‌الاسلام انوری به عنوان رئیس استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام محمد انوری، رئیس استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی روز دوشنبه، ۹ خردادماه در این مراسم، گفت: از حسن اعتماد ریاست نهاد دانشگاه‌های کشور نهایت سپاسگزاری را دارم. از تلاش‌های ارزنده و زحمات بسیار حجت الاسلام خدیوی که بیش از یک دهه در دانشگاه‌های استان تلاش کردند و حق استادی بر ما دارند نیز قدردانی می‌کنم.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: بنده به دانشگاه‌ها، باور قلبی داشته و معتقد به دانشگاه هستم. دانشگاه را نه صرفا یک فرصت بلکه دارای جایگاه اصلی در انقلاب اسلامی و بیشتر دانشگاهیان را انقلابی می‌دانم، لذا حضور در دانشگاه و انجام وطیفه در دانشگاه، یک وظیفه الهی است.
وی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار عظیم معنوی، آموزشی و تربیتی در دانشگاه وجود دارد که بسیاری با فعالیت‌ها و مسئولیت‌های نهاد رهبری مثل اساتید گروه معارف، دبیران هم اندیشی، تشکل‌های مختلف و ... شناخته می‌شوند.
وی با بیان این‌که از دانشگاهیان نیز به عنوان بهترین ظرفیت دانشگاه بایستی به بهترین نحو استفاده کرد، گفت: اگر امروز وظیفه قطعی ما جهاد تبیین است، نیاز است تا ذهن و دل خود را به دستگاه فکری امامین انقلاب نزدیک کنیم.
در ادامه حجت الاسلام علی خدیوی، رئیس سابق استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: یک دهه از عمرم را در دانشگاه تبریز و در فضای نورانی، معنوی، علمی، فرهنگی و مهد تحولات بزرگ تاریخ انقلاب و ایران اسلامی سپری کردم که جای افتخار و مایه برکات فراوان برای بنده بوده است.
وی افزود: حضور بنده در دانشگاه تبریز باعث شد تا علم و ادب را از بسیاری از اساتید بزرگوار این دانشگاه بیاموزم.
وی گفت: تبریز و دانشگاه تبریز در تمامی مسئله‌های تاریخ معاصر، از دوره مشروطه و تجددخواهی تا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پیشتاز همه بوده و جلوتر از همه حرکت کرده است.
خدیوی گفت: امروز جامعه اسلامی نیاز به غیرت دینی، ملی و انقلابی دارد و دشمن در هر سه این عرصه‌ها با تمام وجود وارد میدان شده و یک امپراطوری رسانه‌ای راه انداخته تا جوانان ما را تخریب و حیای زنان ما را بگیرد و نگذارد که صدایمان فراتر از مرزها برود، از این رو جهاد تبیین اهمیت بسیاری دارد.
انتهای پیام/
رئیس استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی معرفی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار