معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی تشریح کرد:

جزئیات سفر دو روزه جهانگیری به آذربایجان‌غربی

1398/08/22 - 13:32 - کد خبر: 6410 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزیر بهداشت در یک سفر دو روزه برای افتتاح چند طرح و بازدید از دریاچه ارومیه وارد استان می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از فارس، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به سفر معاون اول رئیس‌جمهور و هیات همراه  بعد از ظهر امروز به آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اسحاق جهانگیری بعد از ظهر امروز وارد آذربایجان‌غربی می‌شود.

وی تصریح کرد: جهانگیری امشب به همراه وزیر بهداشت و درمان، بیمارستان خصوصی میلاد ارومیه را افتتاح می‌کنند و در این سفر به غیر از وزیر بهداشت، وزیر نیرو، وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان محیط زیست نیز اسحاق جهانگیری را همراهی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فردا نیز بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب افتتاح شده و تونل انتقال آب دریاچه ارومیه توسط معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: همچنین فردا جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه در محل استانداری و با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شده و در نهایت بعد از ظهر فردا ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

جزئیات سفر دو روزه جهانگیری به آذربایجان‌غربی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار