انتظار رای منصفانه ای از کمیته انضباطی داریم/

احتمال تغییر در گزارش نماینده فدراسیون وجود دارد

1401/03/08 - 20:40 - کد خبر: 64084 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: نماینده فدراسیون اعلام کرد که تمامی نکات را در گزارش خود نوشته است اما با توجه به اینکه گزارشات ایشان را ما امضا نمی کنیم، احتمال اینکه گزارش خود را عوض کند وجود دارد و در این صورت مسئله فرق خواهد کرد.

به گزارش نصر، علی خاکی زاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر در خصوص آخرین وضعیت پیگیری حواشی دیدار تراکتور و پرسپولیس گفت: روز دوشنبه قرار است هردو باشگاه برای تقدیم دفاعیات خود در کمیته انضباطی حاضر شوند و ماهم هم تمامی مستندات خود را به صورت جامع جمع آوری کرده و گزارش کاملی نوشته شد تا هیچ کم و کسری در گزارشات ما نباشد که در پایان به ضرر ما ختم شود.
وی در ادامه افزود: ما یک روز پس از دیدار دو تیم با مشاور حقوقی هیات و مدیرعامل تراکتور در فدراسیون حاضر شدیم تا در اولین فرصت تمامی گزارشات مسابقه را در اختیار فدراسیون قرار دهیم.
دبیر هیات فوتبال استان همچنین در مورد سخنان ضد و نقیض ناضر بازی در گزارش خود به برنامه تلویزیونی فوتبال برتر گفت: خوشبختانه تمامی اتفاقات در حضور ما رخ داد و تمامی مسئولان در جریان صحبت های ما با ایشان حضور داشتند و ماهم اعلام کردیم تامین امنیت ورزشگاه بصورت کامل حل شده است و حتی با داوران صحبت کردیم که آنها هم اعلام کردند هیچ تمایلی برای نیمه تمام ماندن بازی نداشتند اما سرپرست تیم پرسپولیس با اعضای تیم تماس گرفتند که سریع دوش بگیرند تا بهانه ای برای لغو این بازی داشته باشند.
خاکی زاد افزود: نماینده فدراسیون در حضور مسئولان اعلام کرد که تمامی نکات را در گزارش خود نوشته است اما اگر بعدا گزارش خود را عوض کند این مسئله فرق خواهد کرد. البته باتوجه به اینکه این گزارشات را ما امضا نمی کنیم امکان دارد گزارش خود را عوض کند و هر اتفاقی می تواند رخ دهد.
وی در ادامه با تشکر از رئیس کمیته انضباطی خاطر نشان کرد: رئیس کمیته انضباطی نماینده فدراسیون در این دیدار و داوران بازی را احضار کرده بود که ناضر بازی نرفته بود ولی داوران برای ارائه توضیحات به کمیته انضباطی رفته و گزارشات خود را توضیح دادند.
دبیر هیات فوتبال استان در خصوص احتمال تغییر گزارشات ارسالی به کمیته انضباطی گفت: هیچگونه شکی در قضاوت آقای حسن زاده به عنوان رئیس کمیته انضباطی وجود ندارد اما در این کمیته ایشان تنها نیستند و ۴ نفر دیگر هم صاحب رای هستند که باید دید رای آن ۴ نفر به چه نحوی خواهد بود.
وی در پایان با بیان اینکه نتیجه این دیدار پس از پایان فصل اعلام خواهد شد، اظهار داشت: از نظر من اگر بخواهند رای منصفانه ای به دهند که حق هیچ تیمی ضایع نشود، بایستی ادامه بازی را در یک زمین بی طرف برگزار کنند تا در حق هیچکدام از تیم ها اجحاف نشود.
انتهای پیام/
احتمال تغییر در گزارش نماینده فدراسیون وجود دارد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار