ادعای نخست وزیر اسرائیل؛

دوره مصونیت حکومت ایران پایان یافته است

1401/03/08 - 18:26 - کد خبر: 64077 نسخه چاپی

نصر: بنت نخست‌وزیر اسرائیل مدعی شد: حکومت ایران دهه‌هاست که در قبال اسراییل و منطقه از طریق نیروهای نیابتی و ماموران اقدامات تروریستی انجام داده است اما سر اختاپوس، خود ایران از مصونیت برخوردار بوده.

به گزارش نصر، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز یک‌شنبه گفت ایران از تنبیه شدن به خاطر آنچه «حملات از طریق نیروهای نیابتی» خوانده شده، مصون نخواهد ماند.
بنت مدعی شد: حکومت ایران دهه‌هاست که در قبال اسراییل و منطقه از طریق نیروهای نیابتی و ماموران اقدامات تروریستی انجام داده است اما سر اختاپوس، خود ایران از مصونیت برخوردار بوده.
او در ادامه این ادعاها گفت: ما قبلا گفته‌ایم که دوره مصونیت حکومت ایران پایان یافته است. کسانی که تروریست‌ها را تامین مالی می‌کنند، کسانی که تروریست‌ها را مسلح می‌کنند و کسانی که تروریست‌ها را می‌فرستند، بهای کامل آن را خواهند پرداخت.
خبرگزاری رویترز در این گزارش نوشته است که اظهارات بنت در پی ترور شهید حسن صیاد خدایی در تهران، به دست عوامل تروریستی مطرح شده است و دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی که سرپرستی سازمان جاسوسی موساد در این رژیم را بر عهده دارد، نظری درباره این ترور نداده است.
روز یکشنبه گذشته دو عنصر تروریستی موتور سوار با شلیک به سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی در تهران هنگام ورود به منزلش وی را به شهادت رساندند.
انتهای پیام/
 دوره مصونیت حکومت ایران پایان یافته است خبرگزاری عصرایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار