خبر/

دانشگاه مراغه در ردیف دانشگاه‌های برتر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

1401/03/08 - 12:22 - کد خبر: 64026 نسخه چاپی

نصر: انجمن‌ علمی دانشجویی دانشگاه مراغه در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با کسب دو عنوان برگزیده، خوش درخشید و در بخش دانشگاه‌های برتر حائز عنوان سوم این دوره از جشنواره قرار گرفت.

به گزارش نصر، آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه تهران برگزار شد و انجمن علمی روان‌شناسی دانشگاه مراغه در بخش رقابتی فعالیت علمی خلاقانه در گروه علمی علوم انسانی حائز رتبه سوم و نشریه علمی دادآفرین انجمن علمی حقوق در بخش نشریات علمی گروه علوم انسانی حائز رتبه شایسته قدردانی شد.
بر اساس این گزارش دبیر انجمن علمی روان‌شناسی علیرضا عیوض‌نژاد بوده که به همراه تیم خود با راهنمایی‌های استاد مشاور انجمن توانست در بخش رقابتی فعالیت علمی خلاقانه در گروه علمی علوم انسانی حائز رتبه سوم شود.
همچنین دبیر انجمن علمی حقوق «اسما ذاکری» و تیم همراهش در نشریه دادآفرین به مدیرمسئولی «سهند غیوران» و راهنمایی‌های اساتید توانست در بخش نشریات علمی گروه علوم انسانی حائز رتبه شایسته قدردانی شناخته شود.
در این جشنواره که بعد از دو سال برگزاری غیرحضوری و مجازی، به میزبانی دانشگاه تهران و با حضور دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی وابسته به وزارت علوم  و ۶۳ کشور جهان برگزار شد، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور در پنج گروه علمی علوم پایه، دامپزشکی و کشاورزی، هنر و معماری، فنی و مهندسی و علوم انسانی در قالب نزدیک به یکهزار و ۸۰۰ اثر به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/
دانشگاه مراغه در ردیف دانشگاه‌های برتر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار