رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد:

حادثه متروپل تلنگری به مدیریت شهری/ لزوم نظارت به ساخت و سازهای غیر اصولی و غیر مجاز شهر 

1401/03/08 - 10:55 - کد خبر: 64009 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی تبریز ضمن ابراز ناراحتی و همدردی با مردم آبادان در پی حادثه تلخ و تاسف بار متروپل این شهر، گفت: متروپل تلنگری جدی به مدیریت های شهری کشور است.

به گزارش خبرنگار نصر در صحن شورا، حجت الاسلام رسول برگی بر لزوم نظارت های دقیق و جدی در ساخت و سازهای شهری و رعایت کامل ضوابط و مقررات ملی ساختمان تاکید کرد و گفت: حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان که به دلیل ایرادات و مشکلات فنی و نیز عدم نظارت های مدیریتی رخ داد، تلنگر و زنگ خطری جدی برای همه ماست و این اتفاق و تبعات جبران ناپذیر و سنگین است‌. 
وی با تاکید بر اینکه ارزش و اهمیت جان شهروندان، بسیار بالاست و نباید با برخی سهل انگاری ها و اهمال مدیریتی و نظارتی، ساخت و سازهای شهری را به سمت رهاشدگی و فقدان نظارت های فنی و قانونی سوق دهیم، افزود: در صدور مجوزهای ساخت و اعمال نظارت های بالادستی بر ساخت و سازها در از سوی مدیران شهری و دیگر دستگاه های نظارتی صورت گیرد.


تجلیل از نائب رئیس شورای شهر به عنوان رزمنده و آزاده عملیات فتح خرمشهر 
این گزارش می افزاید، غلامرضا احمدی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به عنوان یکی از رزمندگان و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر از سوی رئیس و اعضای این شورا، مورد تجلیل قرار گرفت. 
رئیس و اعضای شورای شهر، با اهداء لوح سپاس، از زحمات نائب رییس شورا در این نهاد مدنی و نیز رشادت‌ها و تلاش های ایثار گرانه دکتر غلامرضا احمدی تجلیل کردند. 
حجت الاسلام برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: آقای احمدی از آزادگان سرافراز شهرمان است که هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن، همواره برای خدمت به مردم سرزمین خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.
انتهای پیام/
حادثه متروپل تلنگری به مدیریت شهری/ لزوم نظارت به ساخت و سازهای غیر اصولی و غیر مجاز شهر  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار