فرماندار هشترود؛

هشترود به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع معضلات بهداشتی و محیط زیستی دارد

1401/03/07 - 18:37 - کد خبر: 63976 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود از نیاز ۳۵۰ میلیارد تومانی این شهرستان برای رفع معضلات بهداشتی و محیط زیستی شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، علیرضا توری فرماندار هشترود در جلسه شورای اداری هشترود اظهار کرد: برای استقبال از نماینده رئیس جمهور در سفر به هشترود باید چندین کمیته تشکیل گردد تا به بهترین نحو برنامه‌های مورد نظر احصا گردد و مشکلات موجود به سمع و نظر دولتمردان برسد.
وی افزود: برای خدمت بیشتر به مردم و ارائه درخواست‌های مردم به نماینده رئیس جمهور، از روز سه شنبه میز خدمت کلیه‌ی ادارات با حضور نمایندگان نهادها، ارگانها و سمن‌ها در فرمانداری دایر خواهد شد تا موارد پیش رو بعد از جنع بندی به اطلاع نماینده ویژه رئیس جمهور برسد.
وی اظهار کرد: مهم‌ترین معضل هشترود که هم بهداشتی و هم زیست محیطی است نیاز به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و در خواست ما از رئیس جمهور و هیأت وزیران، اختصاص این مبلغ به هشترود است.
توری اضافه کرد: ایجاد پست برق ۴۰۰ مگاوات، آبی کردن ۵۰۰۰ هکتار از زمین های محدوده سد سهند، بهسازی محوطه مسجد جامع که نزدیک به ۳۰ سال است مسکوت مانده است، مسائل و مشکلات شهر، نیازمندی های ادارات و چندین مورد دیگر که در حوزه‌های مختلف می‌باشد به سمع و نظر رئیس جمهور خواهد رسید.
وی، از برگزاری همایش توسعه هشترود در ۲۱ خرداد سالجاری با حضور مقامات کشوری و استانی خبر داد و گفت: این همایش در جهت شناساندن پتانسیل‌های منطقه و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان است تا سرمایه گذاران با آگاهی کامل بتوانند در این منطقه سرمایه گذاری کنند. 
نماینده هشترود و چاراویماق نیز در این جلسه، گفت: از رئیس جمهور محترم خواهشمندیم که مردم هشترود و چاراویماق را دریابند و با اختصاص آب شرب از سد کلقان، از بروز سرطان‌های مختلف در این مناطق جلوگیری کنند چرا که آب هشترود آرسنیک دارد و کشنده است. 
سید حمزه امینی ادامه داد: تکمیل پایاب سد سهند، یکی دیگر از درخواست‌های مردم و مسئولان از سید ابراهیم رئیسی است تا زندگی به کام مردم، با توانمند شدن مالی شیرین شود.
انتهای پیام/
هشترود به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع معضلات بهداشتی و محیط زیستی دارد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار