رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی خبر داد:

جدال ووشوکاران آذربایجان‌غربی برای کسب سهمیه مسابقات 2020 هندوستان

1398/08/22 - 12:11 - کد خبر: 6385 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی با اشاره به اعزام ووشوکاران استان به مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: بیش از 400 نفر ورزشکار و مربی از ۳۲ استان از سراسر کشور برای اعزام به مسابقات آسیایی 2020 هندوستان در این رقابت‌ها حضور دارند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، علی‌اصغر شادجو رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی دیروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: تیم ووشو آقایان آذربایجان‌غربی به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی در دو بخش تالو و ساندا در رده بزرگسالان اعزام شد.

وی افزود: نفرات اعزامی آذربایجان‌غربی به مسابقات انتخابی تیم ملی که در استان البرز برگزار می‌شود،در سه روز با بزرگان ووشو کشور برای کسب سهمیه تیم ملی به مبارزه خواهند پرداخت.

رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 400 نفر ورزشکار و مربی از ۳۲ استان از سراسر کشور برای اعزام به مسابقات آسیایی 2020 هندوستان در این رقابت‌ها حضور دارند که تیم آذربایجان‌غربی با برگزاری مسابقات انتخابی و چند اردوی متوالی درصدد کسب نتیجه مطلوب و شانس حضور ووشوکاران خود در تیم ملی کشورمان است.

وی افزود: تالوکاران استان شامل سید مهدی انامقی، طرفان چابک، میرعلی مهدی و مسعود بینا و نیز سانداکاران شامل سیاوش صالح زاده، سعید عزیزی، آرام فرجیان، قرنی ابراهیمی، علی بانی فطین، مجیدزالی و محمد مدحی خواه بوده است.

شادجو بیان کرد: سرپرست تیم اعزامی یاسین خلیلی پارسا، مربی ساندا مظفر خضری و مربی تالو نیز سید مهدی انامقی است.

انتهای پیام/

جدال ووشوکاران آذربایجان‌غربی برای کسب سهمیه مسابقات 2020 هندوستان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار