امیر سرتیپ آراسته:

پیشکسوتان دفاع مقدس شور و اشتیاق دوران دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند

1401/03/05 - 15:36 - کد خبر: 63845 نسخه چاپی

نصر: مشاور فرماندهی معظم کل قوا و رییس هیات معارف جنگ ارتش بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با تعدادی از پیشکسوتان و کارگروه هیات معارف جنگ ارتش مستقر در شمالغرب کشور به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر۲۱ حمزه در تبریز دیدار و گفتگو کرد. 

به گزارش نصر، امیر سرتیپ آراسته دراین دیدار گفت: بازگویی وگزارش رشادت‌های نیروهای مسلح و وحدت میان نیروهای مسلح در دوران جنگ که عنصر جداناشدنی فتوحات کشور عزیزمان در دوران دفاع مقدس بود را به نسل جوان شغلی شریف و در عین حال حساس می‌باشد که بحمدالله اساتید توانای ما امروز به خوبی از پس این مسئولیت برآمده‌اند.
وی اضافه کرد:اساتید شایسته ما امروز با ایمان و انگیزه‌ای استوار علی‌رغم همه دشواری های موجود اعم از کهولت سن و سایر سختی‌ها مسیر مقدس تشریح فداکاری‌های نیروهای مسلح عزیز در دوران دفاع مقدس را با افتخار و صلابت طی می‌کنند و امر مقام معظم رهبری درموردجهادتبیین را به نحو احسن به اجرا می آورید.
وی به اوامرمقام معظم رهبری به هیات معارف جنگ و هم به سلسله مراتب ارتش مبنی براینکه اموزش معارف جنگ نباید تعطیل شود به دستورات فرماندهی محترم کل ارتش هم اشاره کرد و گفت: امیرسرلشکرموسوی هم تاکید کردند امروز آموزش و بازگویی معارف جنگ توسط پیشکسوتان مهمتر از رزم انفرادی سربازان می‌باشد.
رئیس هیات معارف جنگ ارتش اظهارداشت: وظیفه اصلی هیات معارف جنگ ایجادانگیزه حماسی،دفاع از وطن، ایثار،ایستادگی و مقاومت بین کارکنان جوان پایور و وظیفه در ارتش می‌باشد و شور و شوق و غیرت نسل جنگ باید به جوانان امروز منتقل شود.
وی در پایان سخنان خود به همکاری سلسله مراتب ارتش اشاره کرد و گفت: ارتش در امر آموزش معارف جنگ برای کارکنان جوان پایور و وظیفه در تمام نقاط کشور همکاری های لازم راانجام داده است.
انتهای پیام/
پیشکسوتان دفاع مقدس شور و اشتیاق دوران دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار