فرماندار اهر؛

مردم از عملکرد شورای شهر اهر و اتفاقات اخیر ناراضی هستند

1401/03/05 - 12:39 - کد خبر: 63816 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اهر گفت: مردم از عملکرد شورای شهر و اتفاقات اخیر در شهرداری اهر ناراضی هستند.

به گزارش نصر، ابوالفضل غنی‌زاده صبح امروز در مراسم معارفه شهردار اهر بر همراهی همه ادارات و نهادها و مسوولان استان و شهرستان برای کمک به توسعه شهری تاکید و اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب توسط شهرداری و حمایت‌های لازم، نارضایتی مردم را از این نهاد عمومی به حداقل برسانیم.
وی گفت: با وحدت و تعاملی که ما بین ادارات شهرستان وجود دارد و تجربیات شهردار جدید در سمت‌های ارشد اجرایی، احساس ما این است که شاهد تحولی در شهرداری اهر خواهیم بود. 
رئیس شورای اداری اهر چابک‌سازی مدیریت شهری و امور اجرایی و اداری شهرداری را از ضروریات برشمرد و کاهش بدهی‌های شهرداری و زمینه‌سازی برای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری را یادآور شد.
غنی‌زاده یادآور شد: مشکلات در تمام حوزه‌ها وجود دارد که با همت و اراده جمعی همه این مشکلات قابل حل می‌باشند به شرطی که همه مسوولان با هم برای حل مشکلات عمومی شهر تلاش کنند.
وی با هشدار به افرادی که بخواهند در وحدت و همدلی در خدمت به مردم خدشه وارد کنند، برخورد خواهیم کرد  و انتظار داریم شورای اسلامی شهر در کنار هم و با وحدت، شهرداری را در حل مشکلات یاری کنند و فرمانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط در این زمینه کمک حال شهرداری در حل مشکلات خواهند بود.
رئیس شورای تامین شهرستان اهر بر ضرورت اعتمادسازی شورای شهر و شهرداری با خدمتگزاری  بیشتر به مردم را یادآور شد و افزود: همه مسوولان باید در زمان خدمت‌رسانی به مردم زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.
انتهای پیام/
مردم از عملکرد شورای شهر اهر و اتفاقات اخیر ناراضی هستند خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار