خبر/

کشف بیش از 25 تن کالای احتکار شده در "سراب"

1401/03/05 - 09:27 - کد خبر: 63791 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف انبار دپو 25 تن و 218 کیلوگرم ارزاق عمومی احتکار شده به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش نصر، سردار " حسین عبدی " در تشريح اين خبر، اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سراب در راستای مبارزه با برهم زنندگان نظم اقتصادی، با دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که فردی سودجو با احتکار مواد غذایی قصد سودجویی دارد لذا موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از اینکه محل دپو حاوی کالاهای احتکار شده را شناسایی کردند با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از  انبار 13 تن و 300 کیلوگرم شکر ، 6 تن و 400 کیلو گندم و 2 تن و 242 کیلوگرم ماکارونی و 3 هزار و  96 قوطی پودر لباسشویی احتکار شده را کشف کردند.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای احتکار شده 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است،تصریح کرد:برابر دستور قضائی انبار پلمب و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سردار "عبدی" با بیان اینکه پلیس، مقابله با اخلالگران اقتصادی را سرلوحه مأموریت های خود قرار داده، از عموم مردم درخواست کرد: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت اقتصادی جامعه،در صورت آگاهی از هر گونه فعالیت غیرمجاز اقتصادی، مراتب را به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/
کشف بیش از 25 تن کالای احتکار شده در نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار