استاندار آذربایجان‌غربی؛

حل مشکلات برای تسهیل کار مردم، دغدغه اصلی دولت سیزدهم است

1401/03/04 - 17:32 - کد خبر: 63770 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انجام بازدیدهای مختلف میدانی برای آشنایی با مشکلات و مسائل پیش روی مردم گفت: حل مشکلات بخش های مختلف برای تسهیل کار مردم، دغدغه اصلی دولت سیزدهم است.

به گزارش نصر، محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در دیدار معاون اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور افزود: در این راستا، حضور و بازدیدهای میدانی مدیران دیوان محاسبات از مناطق مختلف کشور نیز ستودنی است.
وی اضافه کرد: شرایط کشور به گونه ای نیست که مدیران پشت میز و در اتاق های مدیریتی خود برای مردم و توسعه کشور تصمیم گیری کنند.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پیشران‌های توسعه ای استان در حوزه های مختلف اظهار کرد: برنامه های ویژه ای برای بهره برداری و استفاده بهینه از این ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذار و همچنین توسعه و آبادانی استان داریم.
معتمدیان با تاکید بر افزایش فعالیت های حوزه نظارتی در دستگاه های اجرایی ادامه داد: به دنبال شناسایی گلوگاه های فساد و سالم سازی فضای اداری و مالی در دستگاه های اجرایی هستیم.
محمدعلی زهره‌ای معاون اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار به تشریح شعار "دیوان فناورانه مردم پایه" پرداخت و گفت: برگزاری جلسات مختلف در حوزه مالی و اداری در راستای انتقال تجربه و پیشگیری و همچنین ارائه آموزشهای لازم در حوزه مالی و اداری، از جمله رویکرد مهم دیوان محاسبات در چند سال اخیر بوده است.
انتهای پیام/
حل مشکلات برای تسهیل کار مردم، دغدغه اصلی دولت سیزدهم است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار