قائم‌ مقام و دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد؛

بهره‌گیری منطقی از ظرفیت‌های ورزشی شهرداری‌ها

1401/03/04 - 15:44 - کد خبر: 63752 نسخه چاپی

نصر: قائم‌ مقام و دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از بهره‌گیری منطقی از ظرفیت‌های ورزشی شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش نصر، حجت‌الله غلامعلی قائم‌مقام و دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در اولین نشست هم‌اندیشی مسئولان ورزش شهرداری‌های مراکز استان‌های شمال‌غرب کشور، اظهار کرد: از شهردار تبریز بابت میزبانی اولین نشست قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این نشست به صورت متمرکز در شهرهای مختلف شمال‌غرب برگزار شود.
وی ادامه داد: یک سری فعالیت‌ها در شهرداری‌ها بر اساس سلیقه افراد انجام شده است. مثلا اگر شهرداری تشخیص دهد که در امر ورزش سرمایه‌گذاری شود، انجام می‌شود.
غلامعلی گفت: در برخی شهرها مشاهده کردیم که ظرفیت‌هایی ورزشی ایجاد شده و بر اساس سلیقه افراد از بین رفته است. ما از این ناحیه آسیب خواهیم دید.
وی با بیان این‌که می‌خواهیم در یک چارچوب منطقی از ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم، گفت: به دنبال ریل‌گذاری ثابت و قانونمند هستیم. موضوع ورزش با شهروند، نشاط اجتماعی و مشارکت اجتماعی سر و کار دارد که جنبه‌های مختلفی دارد.
وی افزود: با حضور فعال دستگاه‌هایی که در موضوع دخیل هستند وزیر و نمایندگان، مقرر شد این شورا مسئولیت ورزش سازمان شهرداری ها و دهیاری ها را بر عهده بگیرد.
وی تشریح کرد: ما ورزش شهرداری های کشور را به چهار بخش تقسیم کردیم و دبیرخانه شمال‌غرب را تبریز قرار دادیم که جلسات مستمری داشته باشیم. ما یک شبکه ورزش در نظر گرفتیم که به صورت انتخاباتی است و مسئول شبکه و ارکان آن توسط اعضا انتخاب خواهند شد.
غلامعلی یادآور شد: در اندیشه‌های سیاست‌گذاران کلان نظام، ورزش موضوعی راهبردی است که ما نیز باید به آن بپردازیم.
انتهای پیام/
بهره‌گیری منطقی از ظرفیت‌های ورزشی شهرداری‌ها خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار