خبر/

فراخوان آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای

1401/03/03 - 12:44 - کد خبر: 63624 نسخه چاپی

نصر: سازمان نظام صنفی رایانه ­ای کشور آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات پایه 3 را برگزار می­ کند.

به گزارش نصر، این سازمان با  توجه به رشد روزافزون کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه برنامه­های تحول و اقتصاد دیجیتال در کشور، نیاز روز افزون صنایع و دستگاه های مختلف و پیرو بخشنامه شورای عالی انفورماتیک کشور جهت الزام اخذ مجوز فعالیت از این سازمان برای حضور و مشارکت اشخاص حقیقی در پروژه‌های مشاوره و نظارت حوزه فناوری اطلاعات، آزمون احزار صلاحیت مشاوران را در تاریخ26  خرداد ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور و به صورت حضوری برگزار می­کند.
علاقه­مندان می­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  در مورد مهلت ثبت نام، معرفی منابع سوالات و اطلاعات تکمیلی به پرتال سازمان نظام صنفی رایانه­ای کشور به آدرس www.irannsr.org مراجعه کنند.
این آزمون شامل یک بخش عمومی و یک بخش تخصصی است. بخش تخصصی در رشته­های نرم‌افزار، سخت‌افزار ،شبکه و اینترنت و مشاوره مدیریت و آموزش است. 
تمامی شرکت کنندگان در آزمون بایستی به صورت شخص حقیقی عضو سازمان نظام صنفی رایانه­ای استان مطبوعه شوند و آزمون احراز صلاحیت مشاوران و اشخاص حقیقی می‌توانند، در یک یا حداکثر دو رشته امتحانی آزمون شرکت کنند.
 منابع آزمون در دو بخش عمومی و اختصاصی در پرتال سازمان نظام صنفی رایانه­ای به نشانی www.irannsr.org  قابل‌مشاهده است. 
ثبت نام تا 16 خرداد ماه 1401 ادامه دارد و  آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات رتبه سه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار خواهد شد. 
انتهای پیام/
فراخوان آزمون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار