معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان؛

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را پیگیری می‌کنیم

1401/03/03 - 12:33 - کد خبر: 63621 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرد همچنان حضور تماشاگران زن در ورزشگاه‌ها را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش نصر، سینا کلهر، معاون فرهنگی‌ و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش‌ و جوانان روز دوشنبه دو خرداد ۱۴۰۱ در گفت‌وگویی تلویزیونی با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما درباره آماده‌سازی شرایط حضور بانوان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها اظهار کرد: آماده کردن شرایط ورزشگاه برای حضور بانوان از برنامه‌های اصلی و مهم است زیرا اگر نتوانیم سامانه بلیت فروشی و صندلی مشخص را در ورزشگاه‌ها راه‌اندازی کنیم اساسا قدم‌های دیگر را هم برای حضور خانواده‌ها و بانوان نمی‌توان برداشت. پیگیری حضور بانوان در ورزشگاه بخشی از برنامه بوده و هنوز هم است. چنانچه در دیدار ایران و عراق هم که این اتفاق افتاد، پیگیری‌های مستمر و زیادی پشت این ماجرا بود.
کلهر با یادآوری اینکه هنوز سامانه‌ای برای بلیت فروشی و همینطور صندلی‌هایی که شماره مشخص بر آن حک شده باشد وجود ندارد، گفت: برنامه ما فراهم کردن شرایط برای رقابت‌های لیگ برتر و همه مسابقات دیگر است. این امر و همچنین تاکید بر فرهنگی کردن محیط‌های ورزشی تکلیفی است که در قانون اهداف وزارت ورزش و جوانان که سال ۱۳۹۹ تصویب و ابلاغ شد گنجانده شده تا شرایط و فضای مناسب برای حضور خانواده‌ها فراهم شود و این در حال حاضر اولویت ما است.
انتهای پیام/
حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را پیگیری می‌کنیم خبرگزاری برنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار