خبر/

رژه مشترک نیروهای مسلح عجب‌شیر برگزار شد

1401/03/03 - 12:12 - کد خبر: 63613 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای پادگان ۰۳ شهید برخورداری همراه با سایر نیروی مسلح در شهرستان برگزار شد.

به گزارش نصر، امام جمعه شهرستان عجب‌شیر در این مراسم از تقوا، خداباوری، شجاعت، ایستادگی، پایداری، وحدت و انسجام به عنوان مولفه های مهم در خلق این حماسه بزرگ، شکوهمند و افتخار آفرین آزاد سازی خرمشهر نام برد و گفت: رزمندگان اسلام با رشادت و شجاعت برگرفته از مکتب عاشورا برای حفظ و پاسداری از این آب و خاک از خودگذشتگی کردند و باید این درس مقاومت و ایثار به عنوان فرهنگ عمومی نهادینه شود.
حجت السلام محمود شربیانی با بیان اینکه دستاوردهای حماسه فتح خرمشهر منحصر به‌ فرد و معجزه الهی بود، گفت: وحدت نیروهای مسلح، بصیرت و مقاومت و همگرایی نیروها و ولایتمداری، ایثار و شهادت از عوامل پیروزی در عملیات بیت المقدس بود .
امام جمعه شهرستان عجب شیر اظهار داشت: دستاوردهای این فتح بزرگ باید سرلوحه اقدامات تمامی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
در این مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهید گمنام آرمیده در پادگان ۰۳شهید برخورداری با حضور امام جمعه و فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی وجمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.در ادامه مراسم از جمعی از خانواده های شهید و رزمندگان عملیات بیت المقدس تجلیل شد.
انتهای پیام/
رژه مشترک نیروهای مسلح عجب‌شیر برگزار شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار