خبر/

جزئیات دستگیری‌های بازی تراکتور و پرسپولیس/ هواداران تراکتور آزمون خود را پس داده‌اند

1401/03/03 - 09:35 - کد خبر: 63591 نسخه چاپی

نصر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: هواداران تیم تراکتور انصافا آزمون خود چه در بازی‌های داخلی و چه بازی‌های آسیایی را پس داده‌اند.

به گزارش نصر، محبوب علیلو شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با موج فوتبال برتر در مورد اتفاقات بازی تراکتور با پرسپولیس اظهار داشت: بعد از وقوع این ماجرا دادسرای عمومی مرکز استان وارد موضوع شد و نسبت به پیگیری قضیه از ابعاد مختلف به ویژه در ارتباط با مسائل قضایی و آن قسمتی که جرم محسوب  شده،پرونده ای تشکیل و شروع به انجام تحقیقات کرده و در حال حاضر تحقیقات در حال انجام است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: ما در ارتباط با این موضوع افرادی را دستگیر کردیم که به نوعی مرتبط با قضیه بودند و دستور شناسایی و دستگیری تعداد دیگر افرادی که به نوعی محرک یا عامل درگیری بودند، صادر شده است.
وی افزود: ان شاالله با دقت، حساسیت، رعایت عدالت و انصاف، موضوع را پیگیری کرده و آنچه که واقعیت است را بر مبنای آن قضاوت خواهیم کرد. اما انتظار من این است که نباید یک طرفه به قاضی برویم،باید قضاوت عادلانه و منصفانه باشد، در یک اتفاق رخ داده،همه ابعاد باید بررسی شده و مستندات هر دو طرف را بررسی کنیم، به راحتی به خود اجازه ندهیم زحمات مسئولان امنیتی و انتظامی را زیرسئوال ببریم.
علیلو افزود: بعد از بررسی تمام ابعاد موضوع به صورت همه جانبه واقعیت مشخص می‌شود و باید تدابیری اتخاذ شود تا چنین رفتارهایی در همه  تیم‌ها، در تمام مسابقات‌ و مکان‌ها که آبروی کشور مطرح است، صورت نگیرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: مردم استان آذربایجان‌شرقی مردمانی نجیب، شریف و مهمان‌نواز هستند. هواداران تیم تراکتور انصافا آزمون خود چه در بازی‌های داخلی و چه بازی های آسیایی را نشان داده‌اند، منتهی در همه تیم‌ها معمولا  تعدادی تماشاگرنما هستند که به هیچ روابط و قوانینی پایبند نیستند، برای رسیدن به نتیجه مشخص، تحقیقات در تمام ابعاد را با دقت و حساسیت بررسی کرده و  نتیجه تحقیقات را در آینده به استحضار مردم شریف و بزرگوار کشورمان خواهیم رساند.
انتهای پیام/
جزئیات دستگیری‌های بازی تراکتور و پرسپولیس/ هواداران تراکتور آزمون خود را پس داده‌اند خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار