فرماندار هشترود:

ورود محموله های ترافیکی از داخل شهر هشترود ممنوع است

1401/03/02 - 18:42 - کد خبر: 63575 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود گفت: ورود هرگونه محموله ترافیکی که از سمت شهرستان میانه برای سایر شهرها از داخل شهر هشترود عبور می‌کند با توجه به وارد کردن آسیب جدی به زیرساخت‌ها و ابنیه‌ها ممنوع است.

به گزارش نصر، علیرضا توری فرماندار هشترود در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل جاده ای هشترود از شهرداری خواست نسبت به جمع آوری وانت بارها از خیابان‌ها اقدام کند تا بلکه بار ترافیکی خیابانها کاهش یابد.
توری از وجود چاله‌های زیاد در آزاد راه پیامبر اعظم(ص) انتقاد کرد و گفت: اکثر این چاله ها در محور هشترود تا بستان آباد است.
وی از رمپ و روپ آزاد راه به برخی روستاها که در مجاورت آزاد راه قرار دارند انتقاد کرد و گفت: وضعیت این زیر گذرها  به خصوص زیر گذر روستای عزیز کندی به عنوان تنها محل ورود و خروج برای شهر هشترود خیلی نامطلوب است .
توری گفت: مسئولین آزاد راه باید از الان فکر اساسی برای گردنه نصیر آباد آزاد راه داسته باشند و با ایجاد پمپ بنزین سیار و راهدارخانه و حل مشکلات ماشین آلات برفروبی باشند تا در فصل زمستان دچار مشکل نشویم .
وی هرگونه افزایش کرایه حمل جرثقیل را غیر قانونی دانست و گفت: جرثقیلی ها باید طبق قیمت مصوب اداره صمت خدمات ارائه خدمات کنند. 
توری بر ساماندهی مشاغل مزاحم در حریم مدارس تاکید کرد و گفت: اداره صمت نباید پروانه این مشاغل را تمدید یا صدور مجدد کند. وی از بالا بودن قیمت عوارضی از هشترود تا تبریز هم انتقاد کرد و گفت: اخذ عوارض در دو جایگاه برای هشترودی ها خیلی گران تمام می شود. وی از آسفالت ریزی جاده هشترود مراغه و هشترود قره چمن تا یکماه آینده خبر داد.
سرهنگ علیرضا جم فرمانده پلیس راه اتوبان پیامبر اعظم(ص) هم بیشترین تصادفات در این محور را خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد و خواستار احداث و ایجاد کمپ های استراحت و خدمات رسانی به رانندگان به خصوص رانندگان تریلی ها شد.
وی همچنین احداث پل های عابر گذر در عرض اتوبان برای عبور و مرور روستاهای بزرگ را خواستار شد.
انتهای پیام/
 ورود محموله های ترافیکی از داخل شهر هشترود ممنوع است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار