تبریز میزبان همایش تجایل از نخبگان معلول آذربایجان

1401/03/02 - 14:35 - کد خبر: 63543 نسخه چاپی

نصر: نخستین همایش تجلیل از نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران، کارآفرینان، فعالان فرهنگی و اجتماعی جامعه معلولان آذربایجان شرقی برگزار می شود. 

به گزارش نصر،  این همایش در راستای تقدیر از معلولان نمونه استان و تشکر از تلاش و حمایت های کارآفرینان و مدیران واحدهای تولیدی حامی معلولان استان آذربایجان شرقی برگزار می شود. 
عین اله حسین زاده دبیر این همایش با اعلام مطلب فوق در گفتگو با خبرنگاران گفت:  در این همایش از معلولان نخبه و دانشگاهی، معلولان فعال اجتماعی و فرهنگی، مدال آوران معلول، کارآفرینان معلول و هنرمندان معلول با اهدای لوح تقدیر تقدیر خواهد شد.
وی افزود: در این همایش از تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و... که در جهت  حمایت معلولان با جامعه معلولان آذربایجان شرقی همکاری صمیمانه ای داشته اند  نیز تجلیل خواهد شد.
دبیر این همایش، تصریح کرد: در این همایش به 13 منتخب جامعه معلولان استان آذربایجان شرقی در بخش های مختلف لوح تقدیر داده و تجلیل خواهد شد.
حسین زاده، ادامه داد: این همایش سوم خرداد ماه همزمان با گرامیداشت روز موزه و معلولان در سالن اجتماعات فرهنگسرای الغدیر از ساعت 3 و نیم الی 6 بعد از ظهر توسط  جامعه معلولان استان آذربایجان شرقی با مشارکت اداره کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی، شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی و مجموعه ماهنامه سراسری همگام با اصناف برگزار می شود. 
وی در خاتمه گفت:  امیدواریم با برگزاری این همایش بتوانیم در نهادینه کردن فرهنگ تجلیل از تلاشگران عرصه های مختلف موفق عمل کرده باشیم.
انتهای پیام/
تبریز میزبان همایش تجایل از نخبگان معلول آذربایجان سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار