معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر داد:

آغاز بهینه‌سازی زیرساخت خوابگاه‌های دانشجویی

1401/03/02 - 12:44 - کد خبر: 63517 نسخه چاپی

نصر: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از آغاز بهینه سازی و اصلاح زیرساختی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشگاه دارای ۱۴ خوابگاه دانشجویی و یک خوابگاه متاهلی است که این مراکز در حال بازسازی هستند.

به گزارش نصر، سمیه اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مراسم با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد در هفته خوابگاه های دانشجویی، با شعار "خانه دانشجویی، مشارکت اجتماعی و سلامت جمعی" در این معاونت، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای ۱۴ خوابگاه دانشجویی و یک خوابگاه متاهلی است که این مراکز در حال بازسازی هستند.
وی ظرفیت خوابگاهی دانشگاه را ۳۷۹۷ دانشجو اعلام کرد و گفت: برای افزایش ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد، چراکه در سال تحصیلی جدید میزبان دانشجویان جدید نیز خواهیم بود.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: بازدید از خوابگاه های دانشجویی، بررسی وضعیت دانشجویان ساکن در خوابگاه ها و پیگیری گزارشات اعضای شورای صنفی دانشجویی از مشکلات زیرساختی، تجهیزاتی و فرهنگی از دغدغه های مهم وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است .
دکتر اسماعیلی از انجام بازدیدهای مستمر با حضور وزیر بهداشت، مشاور وزیر بهداشت، رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه خبر داد و افزود: در همین راستا برای بهینه سازی و اصلاح زیرساخت ها برنامه ریزی شد و اقدامات لازم از ابتدای تعطیلات نوروز کلید خورد.
وی اظهار کرد: امروز با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه شاهد اجرای فاز اول تامین نیازهای دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی هستیم و به همین منظور ۱۴ خودرو حامل وسایل مورد نیاز دانشجویان بارگیری شده و به سمت خوابگاه ها حرکت کردند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه بیان کرد: به منظور رفع کمبود ظرفیت خوابگاهی نیز استفاده از سازه های سبک در دو مجتمع بزرگ خوابگاهی دانشگاه، مجتمع الزهرا و مجتمع امام علی (ع) در دستور کار است تا با کمک خیرین صورت گیرد.
وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم شورای صنفی، تشکل های دانشجویی، بسیج دانشجویی و کانون های فرهنگی دانشگاه در خصوص ایجاد شرایط لازم برای تامین رضایتمندی اولیه دانشجویان همراهی کنند.
انتهای پیام/
آغاز بهینه‌سازی زیرساخت خوابگاه‌های دانشجویی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار