خبر/

دانش آموزان مددجوی زندان تبریز در امتحانات خرداد شرکت می‌کنند

1401/03/02 - 10:02 - کد خبر: 63496 نسخه چاپی

نصر: مدیرزندان مرکزی تبریز با اشاره به اینکه امکان ادامه تحصیل برای مددجویان دانش آموز این زندان فراهم است، گفت: همزمان با آغاز امتحانات، ۱۲۳ نفر از مددجویان در امتحانات خرداد ماه امسال شرکت می‌کنند.

به گزارش نصر، قربان صفیلوی قدیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد ۱۲۳ نفر از زندانیان که از ابتدای سال تحصیلی در دوره متوسطه اول و متوسطه دوم زیر پوشش تعالیم مجتمع آموزشی امید زندان مرکزی تبریز قرار گرفته بودند با شرکت در این امتحانات تلاش می کنند با تبدیل تهدید به فرصت و استفاده بهینه از مدت زمان تحمل کیفر حبس ضمن یادگیری آموزش های رسمی، مدارج علمی را طی کنند.
بنا به گفته مدیر مدارس امید زندان تبریز ۱۵ نفر در کلاس هفتم ۱۱ نفر در کلاس هشتم و ۱۷ نفر در کلاس هشتم دوره متوسطه اول و ۶۰ نفر در دروس متوسطه دوم و ۲۰نفر نیز در مهارت های شغلی هنرستان کاردانش به صورت هماهنگ استانی در این امتحانات شرکت دارند.
 مهدی تار قلی زاده ابراز امیدواری کرد:  ۱۷ نفر از مددجویان زندانی موفق به اخذ مدرک دیپلم در طی این سال تحصیلی شوند.
وی افزود: جوشکاری، کارهای فلزی ساختمان ،کارور عمومی رایانه، اسکلت فلزی ، شهروند الکترونیک و کمک اسکلت ساز از جمله رشته های دوره دوم متوسطه و کاردانش می باشد که زندانیان از ابتدای سال تحصیلی در این رشته‌ها مشغول تحصیل بودند.
انتهای پیام/
دانش آموزان مددجوی زندان تبریز در امتحانات خرداد شرکت می‌کنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار