خبر/

«دو اتلون کاران» آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری درخشیدند

1401/03/02 - 14:16 - کد خبر: 63490 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات ترای اتلون آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری دو اتلون در تبریز گفت: نمایندگان استان با کسب نتایج قابل قبول در این مسابقات درخشیدند.

به گزارش نصر، مسابقات دواتلون قهرماني كشور آقایان ۱۴۰۱ صبح امروز یکشنبه ۱ خرداد ماه به میزبانی تبریز و در ورزشگاه یادگار امام  شهر تبریز برگزار شد.
در بخش تیمی رده بزرگسالان این مسابقات استان گلستان قهرمان شد و استان های آذربایجان شرقی ( صابر چرخی، احمد بلوس، جعفر عبدلی)  و زنجان نیز به ترتیب صاحب عناوین دوم و سوم شدند.
 
 
در رقابت تیمی رده سنی جوانان، این زنجانی ها بودند که به مقام قهرمانی دست یافتند، پس از زنجان استان آذربایجان شرقی دوم شد و عنوان سوم نیز به استان آذربایجان غربی رسید.
تیم  جوانان آذربایجان شرقی  با حضور ۴ ورزشکار ( محمدامین صدرامین، نیما عزیزی، سید ایلیا زین العابدینی و سالار عباسی) و مربیگری میر ستار محب یثربی در دوره از رقابت ها شرکت نمودند.
این مسابقات با شرکت بیش از ۴۰ نفر از برترین ورزشکاران دواتلون از ۱۵ استان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در پایان و در رده سنی بزرگسالان علی رضوانی از سمنان با زمان ۵۹:۱۸ صاحب مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات شد. پس از وی سید محمد حسینی از استان گلستان با زمان ۱:۰۰:۳۱ در جایگاه دوم قرار گرفت و امین سقایی دهکردی از چهارمحال و بختیاری با زمان ۱:۰۰:۳۴ بر سکوی سوم ایستاد.
در رده سنی جوانان نیز محمدیاسر سجاد از استان‌ اصفهان موفق شد با رکورد ۱:۰۳:۴۵ مقام قهرمانی را از آن خود کند. مهدی شافعیان از زنجان با زمان ۱:۰۵:۰۰ در رده دوم قرار گرفت و فرید هادی پور از چهارمحال و بختیاری با زمان ۱:۰۵:۲۶ بر سکوی سوم ایستاد.
انتهای پیام/
«دو اتلون کاران» آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری درخشیدند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار