شهردار کلانشهر تبریز:

قرارداد تالار کوثر خرداد تمام می شود

1401/03/01 - 21:34 - کد خبر: 63478 نسخه چاپی

نصر: شهردار کلانشهر تبریز گفت: تالار عروسی کوثر تاکنون سه بار به مزایده گذاشته شده اما کسی برنده نشده است.

به گزارش نصر، "یعقوب هوشیار" در گفتگو با نصر در واکنش به سخنان "رسول برگی" رییس شورای شهر تبریز درباره تجدید نظر در مزایده های شهرداری با اشاره به تالار عروسی کوثر، گفت: قرارداد تالار عروسی کوثر تا پایان خرداد ماه تمام می شود.
هوشیار با اشاره به سیاستگذاری ها و اهداف ایجاد تالار عروسی کوثر، گفت: سیاست گذاری ها براساس مدیریت های دوره ای است، در زمان آقای "علیرضا نوین" این مکان با هدف ازدواج آسان ایجاد شده بود که نظر ما هم همین است تا خدمات رایگان در آنجا ارائه شود؛ البته برای ارائه خدمات بهتر نیاز است در آنجا هزینه کنیم.
شهردار کلانشهر تبریز خاطر نشان کرد: تالار عروسی کوثر تاکنون سه بار به مزایده گذاشته شده اما کسی برنده نشده است.
این گزارش می افزاید، در شصت و ششمین جلسه شورای شهر "رسول برگی" رئیس شورای شهر تبریز خطاب به شهردار، گفت: سالنی را شهرداری در سال های گذشته برای ازدواج آسان ایجاد کرده و کسی که در مزایده شرکت کرده یک نفر است، این سالن با تمامی تجهیزات موجود در بهترین مکان شهری برای يک ماه به 18 میلیون تومان اجاره داده شده که این مبلغ برابر اجاره بهای یک مغازه در تبریز هم نیست!
وی گفته بود: اخباری بدست می‌آید که شبانه برخی مهمانی ها در آنجا برگزار می‌شود، در حالیکه این مکان برای ازدواج آسان با هزینه کمتر در نظر گرفته شده بود.
برگی در آن جلسه از شهردار خواست تا تجدید مزایده ها را در دستور کارش قرار دهد.
انتهای پیام/
قرارداد تالار کوثر خرداد تمام می شود محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار