مدیرعامل سازمان فاوای  شهرداری تبریز:

سامانه شفافیت از امروز در دسترس عموم شهروندان است

1401/03/01 - 12:12 - کد خبر: 63434 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان فاوای  شهرداری تبریز گفت: سامانه شفافیت  از امروز در اختیار عموم قرار گرفته و شامل تمام اطلاعاتی است که می تواند به منظور ایجاد حس مطالبه گری و مشارکت مردمی موثمر ثمر باشد.

به گزارش نصر، محمدرضا کاظمی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در این باره گفت: سامانه شفافیت امروز به صورت رسمی رونمایی و آغاز به کار کرد.
وی خاطر نشان کرد: در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمت گذار و همچنین در راستای سیاست های شورای اسلامی کلانشهر تبریز و با توجه به رسالت سازمان فناوری شهرداری تبریز به منظور ایجاد شفافیت در نحوه، میزان و کیفیت عملکرد شهرداری به شهروندان فاز اول سامانه شفافیت آغاز به کار کرد.
کاظمی در ادامه ابراز داشت: سامانه شفافیت در آبان ماه سال 1400 در قالب پرتال وارد فاز اجرایی گردید و اینک بصورت مکانیزه و بدون دخالت عوامل انسانی نسبت به جمع آوری اطلاعات براساس دستورالعمل مصوب شورای شهر تولید و راه اندازی گردیده است تا کلیه داده ها براساس طبقه بندی انجام گرفته و بصورت آنلاین در اختیار مخاطبین قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: سامانه از امروز در اختیار عموم قرار گرفته و شامل تمام اطلاعاتی است که می تواند به منظور ایجاد حس مطالبه گری و مشارکت مردمی موثمر ثمر باشد.
مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تصریح کرد: آیتم های قابل بارگذاری در سامانه شفافیت مدیریت شهری آمار نیروی انسانی شاغل و پست های دقیق سازمانی، شرح وظایف مدیران و کارکنان، گزارش یکساله عملکرد شهرداری تبریز در حوزه های کاری، کلیه قراردادهای شهرداری، فهرست پروژه های عمرانی، لیست پیمانکاران پروژه های عمرانی، مصوبات شورای اسلامی شهر و راه های ارتباطی با ارباب رجوع و شهروندان و نحوه پاسخگوئی به مطالبات آنها از جمله این اطلاعات است.
گفتنی است سامانه شفافیت از امروز به آدرس shaffaf.tabriz.ir در دسترس عموم شهروندان است.
انتهای پیام/
سامانه شفافیت از امروز در دسترس عموم شهروندان است گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار