با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از آهنگری تراکتورسازی

1401/03/01 - 11:29 - کد خبر: 63427 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی  از حضور رئیس هیئت مدیره شرکت آهنگری تراکتورسازی که در مراسم ستاد دیه ویژه کمک به آزادی زندانیان غیر عمد کرد؛ تشکر نمود.

به گزارش نصر، طی مراسمی که توسط ستاد استان در تجلیل از مشارکت کنندگان خیر در کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و با حضور  خلیل اللهی رئیس کل دادگستری استان ترتیت یافته بود از خیرین این امر با اهداءلوح تقدیر، تشکر و قدردانی بعمل آمد.
باویلی ؛ رئیس هیات مدیره آهنگری تراکتور سازی گفت: جا دارد از مسئولان دادگستری  استان به ویژه دکتر خلیل الهی، دکتر علیلو و مسئول ستاد دیه استان حاج آقای تقی پور که با تلاش شبانه روزی خود بانی این کار بسیار عظیم و خداپسندانه شده بودند نهایت سپاس و تشکر را کرد.
 در متن لوح سپاس اهدا شده به رئیس هیات مدیره آهنگری تراکتورسازی آمده است:
جناب آقای مجید باویلی
انفاق و احسان توفیقی است الهی و فرصتی گرانبها که ثمره آن روح پاک عبودیت را تعالی می بخشد و علاوه بر رضایتمندی مردم، موجبات خشنودی پروردگار متعال را در پی خواهد داشت.
از اینکه با بهره مندی از فیض الهی و با همت وثیق و شناخت آثار خیرات و برکات این امرخیر در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند، سخاوتمندانه و کریمانه اهتمام ورزیده اید تقدیر و تشکر نموده، از باب عمل به حدیث شریف من لم یشکرالمنعم من المخلوقین لم یشکراله (عزوجل) و به پاس تجلیل از تلاش در امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، این لوح تقدیم حضورتان می گردد.
امید است این خدمت خالصانه رضایت حضرت باریتعالی را فراهم آورده و چون گوهری تابناک در باقیات الصالحات اعمالتان ماجور گردد.
انتهای پیام/
تقدیر رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از آهنگری تراکتورسازی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار