انتقاد منادی جواب داد:

افزایش سه برابری حقوق پایه سنوات اساتید دانشگاه آزاد/ افزایش ۵۷درصدی حقوق کارکنان

1401/03/01 - 09:51 - کد خبر: 63410 نسخه چاپی

نصر:  انتقاد علیرضامنادی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از وضعیت معیشتی و دریافتی استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه معارفه رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و بازتاب آن در رسانه های کشور منجر به افزایش ۳ برابری حقوق آنها شد.

به گزارش نصر؛ در همین راستا طهرانچی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در جلسه امروز هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر افزایش 15 درصدی پایه حقوق و افزایش اقلام پرداختی از جمله حق خواربار و حق مسکن، اصلاح عدد پایه در سنوات اعضای هیأت علمی نیز به تصویب رسید که براساس آن پایه سنوات تا حدود سه برابر افزایش می یابد. 
وی ادامه داد: برای تحول و ارتقاء در معیشت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نیز تصمیمات مهمی اتخاذ شد که براساس آن؛ شاهد افزایش 15 تا 57.4 درصد خواهیم بود. همچنین علاوه بر این افزایش ها، اقلام حق خواربار و مسکن به ترتیب معادل مبلغ 600 و 850 هزار تومان تعیین شد. حق جذب و حق تخصص کارکنان نیز حدود 5 درصد افزایش خواهد یافت.
مقرر شده برای افزایش حقوق کارکنان واحدهای دانشگاهی که به صورت کنش‌گر فعال، اقتصاد پایدار دارند، از فوق‌العاده خاص عملکرد واحد برخوردار شوند.
انتهای پیام/
افزایش سه برابری حقوق پایه سنوات اساتید دانشگاه آزاد/ افزایش ۵۷درصدی حقوق کارکنان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار