/اطلاع رسانی/ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ناجی گیاه ناجیان؛

نبود ثبات اقتصادی و تحریم ها مانع پیشرفت تولید می شود

1398/08/21 - 18:32 - کد خبر: 6341 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ناجی گیاه ناجیان گفت: در کشور شرایطی حاکم است که تولید فقط عشق می خواهد تا تولید کننده در برابر تمام مشکلات ایستادگی کند چرا که مشکلات دست و پا گیر بسیار زیاد است.

به گزارش نصر، یحیی ناجیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ناجی گیاه ناجیان در خصوص تولیدات این شرکت گفت: این مجموعه تولیدکننده داروهای گیاهی، محصولات گیاهی، لوازم آرایشی و بهداشتی گیاهی، صنایع غذایی، صابون و شامپوهای گیاهی، عرقیات گیاهی، مقطرهای گیاهی، میوه های خشک و سبزیجات گیاهی و دمنوش های متنوع گیاهی است.

وی درباره کیفیت محصولات ناجیان ادامه داد: محصولات این مجموعه به لطف خداوند و با رعایت تمام استانداردهای داخلی و بین المللی از کیفیت بالایی برخوردار است و به همین علت توانسته ایم در بازارهای داخلی و خارجی فروش مناسبی داشته باشیم.

 ناجیان به صادرات محصولات شرکت ناجی گیاه ناجیان اشاره کرد و گفت: با توجه به کیفیت بین المللی محصولات صادارات به کشورهای جهان اول همچون ژاپن و چین و دیگر کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، امارات، عربستان و ترکیه نیز صورت می گیرد.

 مدیر عامل شرکت ناجی گیاه ناجیان به میزان اشتغال زایی این مجموعه اشاره کرد و گفت: این مجموعه به صورت مستقیم برای  100 نفر و به طور غیرمستقیم برای پنج هزار نفر اشتغال زایی کرده است.

وی درخصوص چالش های تولید در کشور گفت: در کشور شرایطی حاکم است که تولید فقط عشق می خواهد تا در برابر تمام مشکلات تولید ایستادگی کند چرا که مشکلات دست و پا گیر بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: با وجود تمام مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده است بازهم تولیدکنندگان جبهه تولید را ترک نمی کنند  و با قدرت تا جایی که می توانند به پیشرفت فکر می کنند.

ناجیان به دیگر چالش اساسی پیش روی تولید کنندگان اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات خارج از کشور یک طرف اما 50 درصد مشکلات داخلی بوده و از داخل کشور بر سر راه تولیدکنندگان قرار می گیرد.

وی با اشاره به طرح توسعه این شرکت اذعان داشت: با وجود تمام مشکلات بازهم طرح توسعه برای محصولات گیاهی داریم اما نبود ثبات اقتصادی و تحریم ها این پیشرفت را به تاخیر می اندازد.

وی گفت: نرخ بالا و تورم دستگاه های تولید و همچنین عدم وجود نقدینگی دیگر مشکلات تولیدکنندگان می باشد.

ناجیان گفت: امروز خوشبختانه نرخ ارز پایین آمده اما نرخ مواد اولیه پایین نیامده است و این از جمله مشکلاتی است که در داخل کشور با آن مواجه هستیم اما با این وجود بر روی کیفیت محصولاتمان حساس هسیتم و گرانی هیچ تاثیری بر کیفیت محصولات تولیدی ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت همکاری مناسب با تولید ندارد، ما راضی هستیم ارز با نرخ چهار هزارو 200 تومان دریافت کنیم و مواد اولیه وارد کنیم و در تمام مراحل بر واردات و تولید نظارت داشته باشند اما متاسفانه دولت همکاری نمی کند.

مدیرعامل شرکت ناجی گیاه ناجیان درخصوص استاندارد محصولات این شرکت گفت: محصولی که می خواهیم به بازار ارائه دهیم حداقل دو سال تحت آزمایش های مختلف دانشجویان و متخصصین آزمایشگاهی قرار می گیرد تا تمام مشکلات برطرف شود و سپس محصولات به بازار عرضه می شود.

وی ادامه داد: برند محصول برایمان بسیار بااهمیت است چرا که برای بالا بردن کیفیت این برند زحمت های فراوان کشیده ایم و همیشه برای کیفیت محصولمان تلاش می کنیم، برای شرکت ناجی گیاه ناجیان کیفیت در درجه اول و پول در درجه دوم قرار دارد.

ناجیان گفت: با اعمال استاندارد در زندگی روزمره می توانیم سطح کیفی زندگی را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: شرکت ناجی گیاه ناجیان سه سال متوالی واحد نمونه کیفی استاندارد شد و این افتخار فقط به خاطر حفظ کیفیت بین المللی می باشد چرا که تمام محصولات با دستگاه های تمام اتوماتیک تولید شده است.

وی در پایان گفت: همیشه از مسئولین مربوطه درخواست کرده ایم تا بخشی از سازمان های جهاد دانشگاهی را در اختیار ما قرار دهند تا برای تولید محصولات ارگانیک و گیاهان دارویی از آن استفاده کنیم؛ اما تاکنون همکاری از سوی این سازمان ها صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

 نبود ثبات اقتصادی و تحریم ها مانع پیشرفت تولید می شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار