فرماندار چالدران؛

۲۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای چالدران کشف شد

1398/08/21 - 18:23 - کد خبر: 6340 نسخه چاپی

نصر: فرماندار چالدران گفت: ۲۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مناطق مرزی این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حسن محمدزاده امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر چالدران افزود: این میزان کشفیات با تلاش مرزبانان گروهان مرزی دشتک در مناطق مرزی چالدران کشف شده است.

وی اظهار داشت: قاچاقچیان قصد داشتند این میزان مواد مخدر را از طریق مرزهای این شهرستان به خاک کشور ترکیه قاچاق کنند که از این امر جلوگیری و ضربه سنگینی به قاچاقچیان وارد شد.

وی ادامه داد: در این زمینه سه قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

فرماندار چالدران با اشاره به اینکه مبارزه جدی با معضل مواد مخدر نیازمند عزم و اراده همگانی است، گفت: بهترین راه مبارزه این است که مردم و مسئولان با جدیت نسبت به آگاه سازی و آموزش جوانان و دیگر افراد جامعه از خطرات و پیامدهای این پدیده شوم اقدام کنند.

حسن زاده افزود: رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر را دولت تدبیر و امید در دستور کار خود قرار داده است که این امر در آگاهسازی اجتماعی و جلوگیری از شیوع اعتیاد به مواد مخدر اثرگذاری بسیاری دارد.

وی بیان کرد: امروزه مبارزه و مقابله با مواد مخدر باید به یک جریان اجتماعی تبدیل شود چرا که تمام افراد جامعه در ابتلای جوانان به اعتیاد مسئول هستند.

فرماندار چالدران همچنین در آیین آغاز به کار انجمن ادبی سیمرغ این شهرستان گفت: این انجمن ویژه بانوان است و با هدف کشف و پرورش استعدادهای بانوان جوان منطقه شروع به کار می کند.

محمدزاده افزود: امیدواریم راه اندازی این انجمن ها زمینه پویایی فرهنگی و افزایش نشاط اجتماعی را در چالدران فراهم کند.

وی اضافه کرد: انجمن ادبی سیمرغ در حال حاضر ۴۵ عضو دارد و اعضای انجمن می توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ روزهای چهارشنبه از خدمات آن بهره مند شوند.

شهرستان چالدران در ۲۲۰ کیلومتری شمال ارومیه مرکز آذربایجان غربی واقع است.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

انتهای پیام/

۲۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای چالدران کشف شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار