بازدید سفیر الجزایر از گروه صنعتی نورد کاران فولاد غرب:

گسترش همکاری با ایران در حوزه فولاد

1401/02/31 - 23:51 - کد خبر: 63398 نسخه چاپی

نصر: سفیر الجزایر در ایران گفت: آماده میزبانی از توانایی های شرکت نورد کاران فولاد غرب در کشور الجزایر هستیم.

به گزارش نصر، گسترش همکاری با ایران در حوزه فولاد و صنایع تبدیلی وابسته برای الجزایر بسیار حیاتی است. 
 علی عروج، در بازدید از گروه صنعتی نورد کاران فولاد غرب ضمن آشنایی با ظرفیت های تولید در این کارخانه، نسبت به گسترش همکاری های متقابل ابراز امیدواری کرد.
وی با اشاره به نیاز کشور الجزایر به تامین پوشش سازه ها صنعتی اضافه کرد: با توجه به کیفیت محصولات تولیدی شرکت فولاد غرب، این محصولات می توانند در شرایط اقلیمی کشور الجزایر دوام و ماندگاری مد نظر را فراهم کنند.
علی عروج در ادامه ضمن درخواست از مجموعه فولاد غرب برای انتقال تکنولوژی به کشور الجزایر افزود: به دنبال گسترش همکاری با شرکت های صاحب نام در این عرصه هستیم.
سفیر الجزایر در بخش دیگری از برنامه بازدید خود ضمن آشنایی با توانایی شرکت تکنواِو، بعنوان یکی از زیر مجموعه هایی گروه صنعتی فولادغرب، در تولید سازه های سبک فولادی (ال اس اف) ابراز داشت: ساخت و ساز سریع و ایمن یکی از نیازهای هر کشور روبه توسعه است و الجزایر هم از این قاعده مستثنا نیست.
علی عروج ضمن تمجدید از دقت و کیفیت ساخت محصولات این شرکت نسبت به استقبال از این سازه های نوین در کشور الجزایر ابراز امیدواری کرد.
سفیر الجزایر در ایران خاطر نشان کرد: هم اکنون الجزایر برای تامین نیازهای داخلی خود به دنبال شناسایی ظرفیت های جدید است، و قطعا با پتانسیل موجود در ایران، شرکت فولاد غرب می تواند گزینه خوبی برای برقراری ارتباط باشد.
شایان ذکر است گروه صنعتی فولاد غرب متشکل از چندین واحد کارخانه ای و تولیدی است که در زمینه ساخت انواع ساندویچ پانل های پلی اورتان، پلی استایرن، ایکس پی اس، محصولات نوردی و مقاطع  فولادی، سازه های سبک فولادی، و دیگر فرآورده های مشابه فعالیت میکند.
این شرکت به پشتوانه 20 سال تجربه در موارد مورد اشاره موفق شد بزرگترین و پیشرفته ترین خط تولید ساندویچ پانل پلی اورتان کانتینیوس شمال غرب کشور را به بهره برداری رساند. این مجموعه هم اکنون ظرفیت ساخت و بسته بندی 3 میلیون تن انواع ساندویچ پانل، 6 هزار تن انواع سازه های سبک فولادی (ال اس اف)، 13 هزار تن انواع مقاطع فولادی و نوردی را در سال دارد.
مجموعه نوردکاران فولاد غرب با اتخاذ رویکردهای صحیح بازاریابی ، مدیریت قیمت و برنامه ریزی تولید بر اساس بازارهای هدف توانسته مسیر صاداراتی خود را به عمق بازار کشورهای همسایه گسترش دهد.
این شرکت در کنار تولید محصول با کیفیت، موفق شده قیمت تمام شده تولیدات خود را در مقایسه با سایر رقبا به طرز چشمگیری کاهش دهد. از همین رو کیفیت  ساندویچ‌پانل‌ها و سازه های سبک فولادی این شرکت با نمونه‌های خارجی برابری کرده و توانسته علاوه بر تامین نیاز بازار‌های داخلی، سلایق و نیازهای مشتریان خارجی را برطرف کند.
هم‌اکنون کشورهای ارمنستان، آذربایجان، عراق، گرجستان و ترکیه از جمله مقاصد صادراتی شرکت نوردکاران فولاد غرب به شمار می‌روند.
انتهای پیام/
گسترش همکاری با ایران در حوزه فولاد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار