رئیس انجمن حقوق اداری ایران:

دکتر مجتهدی در جهت وحدت نظر و پیشبرد مسائل علمی پیشقدم است

1401/02/31 - 21:23 - کد خبر: 63392 نسخه چاپی

نصر: رئیس انجمن حقوق اداری ایران گفت: دکتر مجتهدی با آراستگی و پیراستگی ظاهری و با مقام علمی بسیار بالا، در جهت وحدت نظر و پیشبرد مسائل علمی پیشقدم است که همیشه در اذهان جامعه علمی و قضائی ماندگار خواهند بود.

به گزارش نصر، کوروش استوار سنگری در مراسم نکوداشت دکتر محمدرضا مجتهدی که در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری همایش‌های این چنینی در روزگاری که علم در جامعه کنونی ما جایگاه مناسبی ندارد، کار بسیار ارزشمندی است.
وی افزود: متاسفانه ذهن دانشجو در دانشگاه‌های حقوقی کشور یا مدنی گراست یا کیفری اما از حقوق عمومی خبری نیست و باید در این حوزه بیشتر کار شود.
وی اضافه کرد: دکتر مجتهدی در حوزه حقوق تامین اجتماعی یک حقوقدان سرآمد است که می‌توان او را نسل اولی حقوق تامین اجتماعی نامید.
معاون قضایی دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: دکتر مجتهدی علاوه بر اینکه یک استاد تمام نمونه هستند، یک وکیل بسیار حاذق و مورد وثوق مجموعه قضایی نیز می‌باشند.
حسین قربانی اظهار کرد: با ورود به عرصه حقوق عمومی می‌توان برای تظلم خواهی از ظرفیت‌های غیر قضایی استفاده کرد و در ایجاد الزامات مراجعین به حوزه حل اختلاف، کلیه دعاوی مالی تا اندازه ۵۰۰ میلیون ریال را حل و فصل کرد.
وی گفت: حقوق عمومی در امر داوری بسیار کارساز است و ما میخواهیم بعضی از مصادیق را شناسایی کرده و اختلافات تعاونی‌ها را در اتاق داوری حل کنیم. 
رئیس کانون وکلای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، خاطر نشان کرد: دکتر مجتهدی به دانشجویان آموختن را آموختند و از آموختن یک دم نیاسودند. 
حسن پاشازاده اضافه کرد: دکتر مجتهدی به مصداق بارز یک استاد بی‌بدیل است که می‌توان از وجود او در توسعه یافتگی جامعه بهره‌ها برد. 
به گزارش ایسنا، وی افزود: دکتر مجتهدی از جمله موسسین رشته حقوق عمومی در دانشگاه سراسری و آزاد اسلامی هستند که دانشجویان و اساتید زیادی را تحویل جامعه علمی کشور داده‌اند.
انتهای پیام/
 دکتر مجتهدی در جهت وحدت نظر و پیشبرد مسائل علمی پیشقدم است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار