خبر/

سوارکاران برتر کورس بهاره در عجب‌شیر معرفی شدند

1401/02/31 - 12:13 - کد خبر: 63338 نسخه چاپی

نصر: مسابقات سوارکاری کورس بهاره شمال غرب کشور به میزبانی عجب‌شیر با شناخت سوارکاران برتر به پایان رسید.

به گزارش نصر، این مسابقات با شرکت ۵۰ سوارکار از استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در میدان اسبدوانی شمال غرب کشور در عجب شیر و در مسافت یک هزار متر برگزار شد و سوارکاران با اسب‌های نژاد عرب، تروبرد، دوخون، ترکمن و کرد با هم به رقابت پرداختند.
در مسابقات اسب های نژاد کرد بومی به ترتیب محمدرنجبر با اسب طلان از شهر ورزقان، مقام اول و سجاد عبدی با اسب ماهور، بی رقیب از کلیبر مقام دوم و جواد آجی جهانی با اسب مارال از گوگان، مقام سوم را به دست آوردند.؛ همچنین در بخش اسب های کرد، نگین امیری با اسب هارلی از ایلخچی، محمد رنجبر با اسب ساری تل از ورزقان و سجادعبدی با اسب طوفان طلایی از کلیبر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش اسب های دو خون گروه اول، ابوالفضل شکوهی با اسب سردار سیاه  از عجب شیر، علی خانژاد با اسب خان خان و آراز دهقانی و در گروه دوم با اسب اوزان از جلفا اکبرحسن زاده بااسب ترنادو از آذرشهر، مجید کریمی با اسب افسانه از گوگان و هرکول وحیدجهان پور از تبریز مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در مسابقات اسب های نژاد عرب نیز مقام اول تا سوم به محمدرضا پیرمرد با اسب ماکسیموس از تبریز ، احمد باهنر با اسب پاتریس و فرشاد فرش باف با اسب پیونا رسید.
در این مسابقات به نفرات برتر بخش‌های مختلف لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.
انتهای پیام/
سوارکاران برتر کورس بهاره در عجب‌شیر معرفی شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   وحید امیر عربشاه   12 ماه پیش  

سلام خسته نباشید داداش ماهور بی رقیب اسب منه چرا نوشتین سجاد عبدی خواهشا اونو ویرایش کنین بنام وحید امیر عربشاه هست ممنون میشم
پژوهشیار