با حضور رئیس اتحادیه کفاشان و انجمن کفش کلانشهر تبریز:

دفتر و فروشگاه کفش جی سی افتتاح شد

1401/02/31 - 09:39 - کد خبر: 63306 نسخه چاپی

نصر: با حضور علیرضا جباریان فام رئیس، حسین منافی نائب رئیس و فرهود علاف زاده خزانه دار اتحادیه کفاشان، پستاسازان و سراجان کلانشهر تبریز و عین اله حسین زاده مشاور رسانه ای ایشان، مهدی آقانژاد رئیس انجمن کفش تبریز، مسعود مودتی رئیس و فیروز قلی پور نائب رئیس اتحادیه لوازم کفش تبریز، کریم صادق زاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز، پیشکسوتان بازار و جمعی از تولیدکنندگان و فروشنده و فعالان صنعت کفش تبریز دفتر و فروشگاه کفش جی سی بهره برداری و افتتاح شد.

به گزارش نصر، این فروشگاه به عنوان دفتر مرکزی و فروشگاه اصلی کفش جی سی در تبریز که یکی از برندهای خوب صنعت کفش تبریز در تولید انواع کفش های چرمی کلاسیک در خیابان دارائی، کوچه امام جمعه، روبروی پارکینگ سبلان برای عرضه مستقیم محصولات به صورت عمده فروشی  و خرده فروشی افتتاح شد.

هدف از افتتاح فروشگاه، عرضه بدون واسطه محصولات به مشتریان عزیز
جعفر فرزانه مدیرعامل کفش جی سی در این مراسم با ابراز خرسندی و تشکر از حضور رئیس، نائب رئیس و خزانه دار محترم اتحادیه کفاشان، پستاسازان و سراجان کلانشهر تبریز، رئیس محنرم انجمن کفش تبریز، رئیس و نائب اتحادیه لوازم کفش تبریز، دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز، تولیدکنندگان، فروشندگان و فعالان صنعت کفش تبریز در آئین افتتاحیه این  دفتر و فروشگاه گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سالی که به  تولید و حمایت از تولید نامگذاری شده است،  برای پاسخگویی و عرضه بدون واسطه محصولات به مشتریان عزیز به مشتریان عزیز و مهمتر از همه در جهت معرفی توانمندیهای صنعتگران کفش تبریز این فروشگاه را به دست پربرکت ریاست محترم اتحادیه و انجمن و خانه کارگر و دوستان تولیدکننده افتتاح کردیم که امیدواریم بتوانیم با تولید و عرضه محصولات چرمی و کفش در شان و نام و اعتبار کفش تبریز گام برداریم و در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید موفق عمل نماییم.


کفش جی سی،  یکی از برندهای مطرح و بنام صنعت کفش تبریز است
علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه کفاشان، پستاسازان و سراجان کلانشهر تبریز نیز در این مراسم گفت: صنعت کفش تبریز در سالهای اخیر به پیشرفت های خوبی رسیده است و الحمدالله با تلاش تولیدکنندگان به عنوان بازوان اصلی اقتصاد کشور در جهت معرفی بیشتر صنعت بسیار موثر واقع شده اند که قدردان زحمات این عزیزان هستیم.
وی کفش جی سی را یکی از برندهای خوب، مطرح و بنام صنعت کفش تبریز با تولیدات بسیار زیبا و باکیفیت و با دوام و متنوع عنوان کرده و افزود: افتتاح و راه اندازی فروشگاههای عرضه مستقیم کیف و کفش و منسوجات چرمی در سالهای اخیر شتاب بیشتری به خود گرفته است و برندهای خوب استان آذربایجان شرقی با افتتاح فروشگاه موجب معرفی بیشتر صنعت و عرضه محصولات باکیفیت و زیبا به مردم عزیز شده اند که اتحادیه هم از این اقدام حمایت داشته و بنده به عنوان خدمتگزار صنف در تمام افتتاحیه ها شرکت داشته و از تلاش های این عزیزان تشکر نموده ام.


افتتاح فروشگاههای کفش موجب معرفی بیشتر توانمندیهای تولیدکنندگان است
مهدی آقانژاد رئیس انجمن کفش تبریز نیز در این مراسم، وجود برندهای خوب و باسابقه همچون کفش جی سی را برای حفظ نام و اعتبار صنعت کفش تبریز بسیار مهم بیان کرده و گفت: صنعت کفش تبریز در سایه تلاش ها و زحمات تولیدکنندگان زحمتکش به این جایگاه رسیده که افتتاح فروشگاههای کفش موجب معرفی بیشتر توانمندیهای این تولیدکنندگان عزیز است.
وی از برگزاری نمایشگاه کفش تبریز در تیرماه امسال خبر داده و اضافه کرد: امسال نمایشگاه کفش تبریز با حضور برندهای مطرح و بنام تبریز به شکل کاملا پرشور برگرار خواهد شد که کفش جی سی هم یکی از برندهای خوب در این نمایشگاه حضور دارند و امیدوارم با تعامل همه تشکل های صنعت کیف، کفش و چرم بتوانیم این صنعت را به جایگاه واقعی اش برسانیم.


قدردان تلاش در جهت تولید و ایجاد اشتغال و کارآفرینی هستیم
کریم صادق زاده تبریزی هم در این مراسم با تقدیر و تشکر از تلاش های اتحادیه و انجمن در جهت معرفی صنعت ریشه دار کفش تبریز گفت: باعث افتخار است که در مراسم افتتاح دفتر و فروشگاه یکی از برندهای خوب صنعت کفش تبریز هستیم که در جهت تولید و ایجاد اشتغال و کارآفرینی تلاش می کنند.
وی افزود: خانه کارگر تبریز به نوبه خود از این واحد تولیدی که در جهت ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال تلاش می کند مراتب سپاسگزاری خود را اعلام داشته و برای دست مریضاد گفتن در این مراسم حضور یافته ایم و امیدواریم شاهد افتتاح دیگر شعبه ها در سراسر کشور و حتی در خارج از کشور باشیم.
سعید فرزانه مدیر این فروشگاه در پایان از حضور خبرنگار و عکاس پایگاه خبری تحلیلی نصرنیوز و همه میهمانان در مراسم افتتاحیه تقدیر و تشکر کرد. 
شایان ذکر است: در پایان دفتر و فروشگاه کفش جی سی افتتاح و همچنین کیک به مناسبت این امر مبارک بریده شد و در نهایت با اهدای لوح تقدیر از سوی اتحادیه، انجمن و خانه کارگر از تلاش ها و زحمات مدیران این برند در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید و عرضه محصولات باکیفیت ایرانی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
 دفتر و فروشگاه کفش جی سی افتتاح شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار