جلسه تخصصی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان های آذربایجان شرقی برگزار شد

1401/02/31 - 09:31 - کد خبر: 63302 نسخه چاپی

نصر: جلسه تخصصی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان های آذربایجان شرقی با حضور معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس هیات بدنسازی و‌پرورش اندام استان و روسای هیات های شهرستان برگزار شد.

به گزارش نصر، در این جلسه که امروز صبح در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، در ابتدا علی نیک رزم رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک انتصاب معاونت ورزشی اداره ورزش و جوانان استان گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر ورزش استان در جایگاه برتر کشور قرار دارد که تلاش هیاتهای ورزشی شهرستانها از مهمترین عامل پیشرفت ورزش استان است.
جواد امان زاده معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در این جلسه با تقدیر از عملکرد مثبت هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در توسعه ورزش قهرمانی وهمگانی و پیشرو در کاهش کم تحرکی جامعه همچنین ایشان توسعه ورزش همگانی در سطح استان را خواستار شد.
که از نکات بارز این جلسه ارائه راهکاری های مناسب جهت تقویت و توسعه سطح ورزش شهرستان، تقدیر و تشکر از زحمات هیأت ها در مسابقات امیدهای آینده ورزش استان و کسب مدال توسط هیات های فعال،برنامه ریزی مسابقات در سال ۱۴۰۱، همفکری و تعامل با اداره ورزش و جوانان در راستای جهش و ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش بود.
در ادامه روسای هیات های ورزشی ضمن قدردانی از حمایت های مسوولان اداره ورزش و جوانان و هیات استان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. 
ودر پایان این جلسه با حضور معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با اهدا دفترچه ارتقا داوری ابراهیم خرم و لوح سپاس به پیمان نیک رزم مسئول روابط عمومی استان  به مناسبت روز روابط عمومی تجلیل و از مدالهای مسابقات پرس سینه جام زنده یاد دکتر احد همتی شهرستان اسکو رونمایی شد.
انتهای پیام/
جلسه تخصصی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان های آذربایجان شرقی برگزار شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار