گزارش نصر از ورزشگاه یادگار امام/

پرسپولیسی ها به مراد خود رسیدند

1401/02/30 - 11:39 - کد خبر: 63279 نسخه چاپی

نصر: دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس در حالی در دقیقه ۷۴ نیمه تمام ماند که از همان ابتدای بازی این اتفاقات قابل پیش بینی بود‌.

به گزارش نصر، جنجالی ترین رقابت لیگ برتر فوتبال ایران در این فصل روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز اتفاق افتاد و دیدار تراکتور و پرسپولیس با چندین بار وقفه در طول جریان بازی، بالاخره نیمه تمام ماند.
این بازی که از همان دقایق ابتدایی با حواشی فراوانی شروع شد، انتظار می رفت در صورت عدم کنترل حواشی داخل میدان، کار به سکوهای ورزشگاه بکشد و این همان نقشه ای بود که تیم پرسپولیس تمرکز خود را روی آن گذاشته بود.
اولین اتفاق بازی زمانی رخ داد که روی کرنر اول این دیدار برخی تماشاگران اقدام به سنگ پرانی کرده و بازیکنان تیم مهمان نیز نسبت به این موضوع هیجان سازی کردند و با سنگ اندازی مهدی ترابی به بازیکن تراکتور که از چشم هواداران دور نماند، اتفاقات این دیدار را استارت زد.
در مراحل بعدی نیز چندین بار بازیکنان پرسپولیس اقدام به تحریک هواداران کردند که در نهایت امید عالیشاه با اقدام زشت و گستاخانه خود عامل شروع تنش در سکو ها شد و بازیکنان باهم درگیر شدند و این همان چیزی بود که پرسپولیس می خواست.
پس از توقف چند دقیقه ای بار دیگر روی کرنر تیم مهمان اینبار داور وارد جریان شد و بازی را ناتمام گذاشت که پس از این تصمیم کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به سرعت به رختکن رفتند که در این حین هنگام خروج از زمین چندین بازیکن از جمله ترابی، سعید آقایی و عالیشاه به هواداران و عکاسان کنار زمین فحاشی کردند.
پس از خروج بازیکنان پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی تراکتور با دلجویی از یحیی گلمحمدی و آرام سازی جو استادیوم سعی در بازگرداندن تیم حریف به میدان داشتند که با پاسخ منفی طرف شدند و به هدف خود رسیده بودند.
در نهایت این دیدار نیمه تمام ماند و پرسپولیسی ها با جنگ رسانه توپ را به زمین تراکتور انداختند و به مراد خود که ناامن نشان دادن ورزشگاه تبریز برای جبران حواشی ورزشگاه آزادی در سال های گذشته بود، رسیدند.
حال باید منتطر ماند تا نتیجه گزارش ارسالی به فدراسیون و ماحصل این دیدار مشخص شود.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
پرسپولیسی ها به مراد خود رسیدند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار