سخنگوی وزارت امور خارجه:

مفاهیم ارتباطات بین‌المللی و دیپلماسی در حال تغییر است

1401/02/29 - 14:14 - کد خبر: 63241 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دنیا و مفاهیم ارتباطات بین‌المللی و دیپلماسی در حال تغییر است به گونه‌ای که الان با یک اکانت توئیتر می‌توان یک رسانه مکتب و مرجع شد.

به گزارش نصر، سعید خطیب زاده صبح پنجشنبه در دومین روز همایش تبلیغ جهانی دین در مشهد با بیان اینکه دنیا و مفاهیم ارتباطات بین‌المللی و دیپلماسی در حال تغییر است، اظهار کرد: این تغییر به گونه‌ای است که الان با یک اکانت توئیتر می‌توان یک رسانه و مکتب و مرجع شد که این‌ها نشانگر تغییرات در مفهوم قدرت و ارتباطات است.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: امروز طی ۱۰۰ سال اخیر تاریخی‌ترین زمانی است که در آن قرار گرفته‌ایم و قطب‌ها، مفاهیم و مکاتب جدیدی در حال شکل‌گیری است.
وی گفت: آنچه امروز شاهد آن هستیم بمباران پیام‌های مختلف با بهترین ابزارها و روش‌هاست و در این شرایط باید ببینیم در کجا هستیم و وارد مرحله جدیدی از نگاه به مفاهیم شویم.
خطیب‌زاده افزود: امروز فقط دانستن پیام، کافی نیست بلکه مخاطب، قالب‌ها و ابزار را نیز باید شناخت و آنهایی که قالب را با مفاهیم عالیه شناخته‌اند خروجی معرکه‌ای داشته‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: یکی از مهمترین کارها در حوزه آموزش و پژوهش و تبلیغ جهانی دین و قرآن را «جامعه المصطفی» انجام می‌دهد.
وی گفت: انقلاب اسلامی بین کمونیسم و کاپیتالیسم، راه سوم مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد و امروز میوه آن باید باز تولید تمدن بزرگ اسلامی باشد و در این راه نقش مبلغان بسیار مهم است.
انتهای پیام/
مفاهیم ارتباطات بین‌المللی و دیپلماسی در حال تغییر است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار